Asymetryczny płaszcz Monaco



Pierwszy raz ten płaszcz zobaczyłam na Allegro jeszcze wiosną i stwierdziłam, że po prostu muszę go mieć. A ponieważ zimowy płaszcz wiosną nie był priorytetem, toteż zwlekałam z zakupem. Gdy już podjęłam decyzję - płaszcze zniknęły. I tak przeleciało lato, ale wraz z jesienią płaszcze znowu się pojawiły. Tym razem z zakupem już się nie ociągałam...



Płaszcz Monaco

Płaszcz jest dwurzędowy, ocieplany, flauszowy. Jest bardzo wygodny, nie krępuje ruchów i co najważniejsze naprawdę jest bardzo ciepły. Posiada nie tylko efektowny, ale i praktyczny dłuższy tył, a po bokach ma wszyte niewidoczne kieszenie. Płaszcze są dostępne w 3 kolorach (biały, beżowy i czarny) i w 3 fasonach (asymetryczny z dłuższym tyłem, z pojedynczą lub z podwójną baskinką). Świetnie sprawdza się zarówno do noszenia na co dzień jak i na uroczyste wyjścia, a że przed nami okres świąteczno-sylwestrowo-karnawałowy, to taki wybór jest idealny. Polecam, bo sama jestem nim zachwycona.

W stylizacji celowo nie użyłam żadnych kolorowych dodatków, nie chcąc żeby odwróciły uwagę od płaszcza, który sam w sobie jest efektowny. Pozostałam przy czarnych rajstopach, szpilkach, czarnej torebce, szarym szaliku i rękawiczkach. Jeśli chcemy jednak zrobić większe wrażenie, to zakładając kolorowe rajstopy z pewnością taki efekt uzyskamy (co zaprezentuję innym razem jeśli czas pozwoli).

Tym razem jako staroć przemyciłam torebkę mojej śp. prababci. Torebka ma ok. 60 lat, ale jej dizajn bardzo mi się podoba - jest pojemna i praktyczna, gdyż otwiera się z dwóch stron i ma dwie oddzielne przegródki. Jako małe dziecko pamiętam jak prababcia chodziła właśnie z tą torebką na miasto :). Przez myśl kiedyś by mi nie przeszło, że będę jej używać, ba - pochwalę się nią na blogu (blog w latach 80-tych? A co to?).

Płaszcz flauszowy (30% wełny) Monaco, allegro.pl
Szpilki skórzane Romex Collection
Szal szary pashmina, rękawiczki skórzane, torebka - kolekcja własna

To ostatni post przed Świętami - życzę Wam zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia!











Torebka ma dobre 60 lat, nie jest skórzana, ale po nakremowaniu wygląda w zasadzie jak nowa. Pomyśleć, że na co dzień używała ją moja prababcia.

Inne stylizacje

25 komentarze

  1. Jeeej, no piękny masz ten płaszczyk! :)
    Dół wygląda jak spódniczka ;)
    PS. WESOŁYCH ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, wyglądasz pięknie,i racja płaszcz jest efektowny sam w sobie, więc nic więcej tutaj nie trzeba.

    Torebka Prababci - ooo jak fajnie :)))!! Ja strasznie żałuję, że po Mojej nie zostały żadne kapelusze, które też tak podziwiałam będąc małą dziewczynką :). Torebka ma tyle lat, a fason taki współczesny - moda ponadczasowa! :) .

    Piękne macie foty - swoją droga, to dobrze że z Akademickiej zrobili taki fajny deptak w centrum, jak myśmy studiowali to tylko z jednej strony ulicy na druga i miedzy autami :)

    Ja już nie dodam żadnego posta w tym roku, tak więc również Wesołych Świąt :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super cute and comfy look. I really love the coat. xx

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny krój ma ten płaszczyk! rewelacyjnie w nim wyglądasz <3
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny masz ten płaszcz i torebka również jest wspaniała!
    Ja również pamiętam, że moja babcia chodziła z tego typu torebkami - niestety, po jej śmierci wszystkie torebki oddałyśmy jej siostrze.
    Udało mi się co prawda podobne vintage cudo upolować w jednym z zaprzjaźnionych lumpeksów (nieco większą, taką a'la aktówka), ale to i tak nie to ;)

    Wesołych Świąt, Madziu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację, że inne kolory byłby tutaj zbędę. Płaszcz sam w sobie robi tutaj całą stylizację. A taka torebka to skarb. Zazdroszczę, ja niestety nie mam takich perełek z historią :)

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo klasycznie i pięknie :D

    W wolnej chwili zobacz mój najnowszy post ze świątecznym tutorialem:
    http://www.moniquerehmus.pl
    POZDRAWIAM! :D i życzę Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny płaszcz o niespotykanym kroju. Bardzo elegancki i szykowny. Moim zdaniem idealny na wyjście do teatru czy opery. całość na 6! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny płaszczyk :O ahh

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszcz wygląda po prostu wspaniale! Dodaje elegancji i nie trzeba do niego żadnych dodatków, bo jest sam w sobie niezwykle efektowny. Świetny wybór, naprawdę :)
    A torebka równie świetna, bardzo ładnie się prezentuje i pasuje do takiego zestawu.
    Wesołych Świąt dla Ciebie i bliskich!

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne zdjecia, genialny klasyczny plaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  12. fikuśny ten płaszczyk,świetnie w nim wyglądasz a nogi to masz rewelacyjne,

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszcz jest rewelacyjny! Zastanawiam się czy ja założyłabym taki krótki... chyba, że do spodenek. A Tobie baardzo pasuje taka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję, ja mam pod spodem spodenki właśnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszczyk rewelacyjny, pięknie wyglądasz no i torebusia, mimo wieku ładnie się prezentuje no i pasuje do płaszcza.
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawa stylizacja i w dodatku lekka bo pozbawiona zimowych kozaków co sprawia, że strój po prostu wygląda elegancko. Dzięki temu, że wszystko jest w jednym kolorze, a więc stonowane wzrok skupia się na sylwetce. Wyglądasz ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  17. torebka - zabytek heh :) super płaszczyk :) bardzo ładne zdjęcia :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. wowzers! you are dang sexy in this outfit!

    OdpowiedzUsuń

Wyselekcjonowane produkty ze sklepów

kurtki damskie wiosna 2024moda wiosna lato 2024 2024trencze damskie klasycznepłaszcze jesienne 2024moda damska jesień 2023modne buty wiosna lato 2024tanie ubrania blog modowymoda trendy 2024modne buty wiosna 2024modne buty wiosna 2024płaszcze jesień wiosna 2024modne swetry damskie jesienne 2024kurtki damskie wiosna 2024modne buty wiosna lato 2024modne torebki 2025


social media minimalissmo

Facebook Minimalissmo Instagram Minimalissmo  Postaw mi kawę na buycoffee.to



Strona wykorzystuje linki afiliacyjne.