Zestaw casualowy


Kratka w tym sezonie zdobyła szturmem wszystkie sklepy, począwszy od szalików, przez spódnice kończąc na płaszczach, ponczach czy kurtkach czy portmonetkach. Jest wszędzie. Czy w tym sezonie ktoś nie zakupił czegoś w kratę?

Płaszcz Reserved

Ja przyznaję, że kracie nie mogłam się oprzeć. Płaszczyk, który przykuł moją uwagę jest, a jakże w kratę, w przepięknych odcieniach szarości, beżu i kremowego. Od razu skojarzył mi się z moją ulubioną kawą latte machiato. Jest leciutki, pięknie wykończony, ma urocze kieszenie z przodu i kołnierzyk. Płaszcz jest produkcji polskiej, posiada 70% wełny. Normalnie kosztuje 199 zł, gdy kupowałam go w katowickiej Silesii akurat była promocja i zapłaciłam 159 zł.

Do tego szare spodnie, torebka, komin z Cubusa, beżowe sneakersy i czapa - prezent sprzed kilku dni, który dostałam od mojej babci (dzięki babciu za support). Komin noszę od ponad dwóch sezonów - ciepły i bardzo miły w dotyku, używam go nawet na nartach.

Całość bardzo wygodna i sprawdza się idealnie.

Płaszczyk Reserved 159zł po rabacie (199 zł w sklepie online)
Golf LC Waikiki 39zł
Komin Cubus 19zł
Sneakersy Allegro 49zł
Spodnie Allegro 29zł
Torebka TXM 39zł
Czapka, rękawiczki, bransoletka - kolekcja własna











Za wszystkie odwiedziny i komentarze bardzo dziękuję, są dla mnie motywacją do dalszego działania. Jeśli spodoba Ci się mój blog, nie wahaj się zaobserwować :) Odwdzięczam się za każdą obserwację, proszę tylko o stosowne info w komentarzu.
❤        

Inne stylizacje

40 komentarze

  1. Uwielbiam kratę, choć głównie w sezonie jesień-zima. Wiosenno-letnią porą częściej sięgam po paski.
    Płaszczyk jest piękny, reserved potrafi zaskoczyć jakością, ale i też mocno rozczarować. Maja naprawdę skrajne produkty:). Chyba jedyna metoda to czytanie metek:).
    Świetnie wyglądasz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny zestaw, takie kolorki pasuja do Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe połączenie dresów z całością :)
    Zawsze mam problem jaką kurtkę dobrać do nich żeby to miało ręce i nogi :)
    Twoje połączenie bardzo mi się podoba - codzienne ale fajne *-*
    Pozdrawiam cieplutko

    Zaprszam wszystkich chętnych!! Za kliknięcie w linki i napisanie 2 cen odwdzięczam się OBSERWACJĄ :D
    NAJNOWSZY POST ( KLIK )

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa stylizacja :) a płaszcz świetny!

    zapraszam do mnie -> reggae-karolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kratę ubóstwiam, szczególnie na koszulach i szalikach :) Modna będzie zawsze i całkiem łatwo ją zestawić w fajne połączenia. Takie neutralne beże i szarości wyglądają tu świetnie, a do tego piękną masz czapkę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona, płaszczyk jest przepiękny a torebka też świetna. Widzę, że jest też w chabrowym kolorze :)
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba. Chabrowa torebka też jest fajna, nawet pasowałaby mi do kolejnych stylizacji, ale chwilowo muszę odpuścić zakupowe szaleństwa. Dzięki i również życzę miłego weekendu!

      Usuń
  7. ten płaszczyk jest genialny! bardzo ładna stylizacja <3
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna, stonowana kolorystyka :)

    http://aureolia.blogspot.com - MODOWE INSPIRACJE ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszczyk jest świetny!
    Ja też wczoraj uległam modzie na kratę na okryciach wierzchnich i kupiłam cienki, a'la wełniany płaszczyk w kratę - niestety, w domu okazało się, że choć to płaszcz i większy być o rozmiar powinien, to jednak S wisi na mnie jak na kiju.
    Przebieram nóżkami i po pracy jadę wymienić - wczoraj była na sklepie jedna XS-ka, może się do dzisiaj uchowała ;)

    A kosztował 59 złotych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena 59zł rewelacyjna, więc trzymam kciuki, żeby XS się uchowało. Mój płaszczyk też XS, S za duży był...

      Usuń
  10. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle stylowo :) Tym razem zestaw na luzie i bardzo się cieszę, bo byłam bardzo ciekawa jak zaprezentujesz nam taki look :) Wyszło genialnie :) Torebeczka jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam dla odmiany coś stonowanego zaprezentować, bo jednak nie każdy lubi odważne kolory,a myślę, że kolor tego płaszczyka chyba nikogo nie zawiedzie:)

      Usuń
  12. Takie zestawienia lubie najbardziej! <3 Idealnie :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brawo kochana, zawsze coś pięknego upolujesz !! Płaszcz jest boski, cudne kolory, i fason, no i ta krata - super !! Świetne połączenie z dresowymi spodniami, fajnie to wygląda, zestaw na luzie, do tego extra buty i mamy świetną kombinację. Piękne zdjęcia jak zawsze :)

    Miłego dnia,
    Pozdrawiam i buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny płaszczyk. I proszę jak szare kolory mogą być piękne. Bardzo lekko i tak przyjemnie dla oka. Ładnie:) Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam szarości! Świetna stylizacja! ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarości są ponadczasowe i bardzo wdzięczne do noszenia:), więc też je uwielbiam.

      Usuń
  16. Fajny codzienny look, płaszcz bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny płaszcz, śliczne kolory kratki. Cudnie wyglądasz w tej codziennej stylizacji. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo spodobał mi się ten płaszczyk, na dodatek wełniany i jeszcze wyprodukowany w Polsce, więc kolejny powód do zakupu.

      Usuń
  18. Świetny zestaw na co dzień. Płaszczyk bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny płaszcz! <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja
    obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super look! To prawda, że krata nami owładnęła ;) Jest wszędzie ale co się dziwić skoro można z nią stworzyć tak nietuzinkowe zestawy.
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Niby codzienna stylizacja, ale bardzo elegancka. Lubię taki monochromatyczny look. Do szarości przekonałam się dopiero niedawno - Ty wyglądasz w niej niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowny ten płaszczyk ! :O :))

    wspolna obserwacja? :) ja juz obserwuje i licze na rewanz :)) pozdrawiam :))
    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała stylizacja ! Uwielbiam takie połączenie sportowego looku z odrobiną elegancjii :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super stylizacja na luzie:) Płaszczyk pierwsza klasa! I wszystko tak idealnie pasuje.
    Widzę, że chyba też ze Śląska jesteś:)
    Pozdrawiam i obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ładna stylizacja:) http://inspogirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny płaszczyk w moich ulubionych kolorach. Fajnie w nim wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam: http://modajestkobieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wyselekcjonowane produkty ze sklepów

kurtki damskie wiosna 2024trencze damskie klasycznemodne buty wiosna lato 2024kurtki pikowane damskie 2024modne buty wiosna 2024modne torebki 2025płaszcze jesień wiosna 2024kurtki damskie wiosna 2024modne swetry damskie jesienne 2024modne buty wiosna lato 2024modne sukienki wiosna-lato 2024damskie buty wiosna lato 2024modne koszule damskie lato 2024modne koszule damskie lato 2024białe żakiety białe marynarki damskie na lato


social media minimalissmo

Facebook Minimalissmo Instagram Minimalissmo  Postaw mi kawę na buycoffee.to



Strona wykorzystuje linki afiliacyjne.