Na krótkim spacerze

W środku tygodnia zrobiło się naprawdę ciepło, więc bedąc przejazdem w Katowicach poszliśmy z mężem do Parku Śląskiego w okolice ZOO. Skoro spacer z mężem to sukienka (bo mężowie lubią sukienki) i buty na wysokim obcasie (bo mężowie lubią wysokie obcasy). Prezentuję sukienkę z NewChic.com oraz buty z Merg.pl

Sukienka w rzeczywistości nie odbiega zupełnie od zdjęć ze sklepu, znowu jestem mile zaskoczona jakością i wykonaniem, najbardziej zauroczyły mnie oczywiście rękawy. Koronowe zdobienia i koraliki, mają trochę gotycki, a trochę barokowy charakter. Sukienka jest na tyle ciekawa sama w sobie, że zdecydowałam się niczym jej nie zakłócać. Wyzwaniem były buty - wybrałam model wiązanych szpilek. Szpilki "lance up" już od dłuższego czasu zawładnęły sklepami internetowymi, jestem pod wrażeniem mnogości wzorów i kolorów, można przebierać godzinami - czy chcemy płaskie, czy na wysokim obcasie, czy z zakrytym palcem czy z odkrytym, czy mocno zabudowane. W sieciówkach jak dotąd nie zauważyłam zbyt wielu modeli tego typu - tym razem sklepy internetowe zdecydowanie górą. Do tej sukienki pasowałyby też czarne glany np. niezasznurowane i styl emo, no ale to nie moje rewiry, tylko tak głośno sobie myślę. Kapelusz znalazłam w ostatniej chwili w czeluściach maminej szafy - pasował idealnie. No i na koniec pytanie - czy 40-latce przystoi chodzić w takich sukienkach? Męża nawet nie mam co pytać :)

Sukienka NewChic.com -> KLIK
Buty Merg.pl -> KLIK
Kapelusz - kolekcja własna








 NewChic

Sukienka ze sklepu  / Dress from

  NewChic.com

Sukienki, spódnice, spodnie, bluzki, buty, dodatki...
Dresses, skirts, pants, blouses, shoes, accessories ...



  NewChic






 Merg

Wiązane szpilki ze sklepu 
Lace up sandals heels from

  Merg.pl

Buty, torebki
Shoes, bags



  Wiązane szpilki MERG







Za wszystkie odwiedziny i komentarze bardzo dziękuję, są dla mnie motywacją do dalszego działania. Jeśli spodoba Ci się mój blog, nie wahaj się zaobserwować :) Odwdzięczam się za każdą obserwację, proszę tylko o stosowne info w komentarzu.
Bardzo proszę o niepublikowanie komentarzy zakrawających na spam,
w stylu "Ładnie wyglądasz + link", "Piękny płaszcz + link".
Please, do not publish spam comment like "Beautiful look + link", "Gorgeous outfit + link".


❤        

Inne stylizacje

56 komentarze

  1. Niesamowita sukienka! Idealnie dobrałaś do niej dodatki (jak zawsze). Podoba mi się całość i klimat zdjęć;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są rewelacyjne. Sukienka ciekawa. Świetnie wyglądasz. Na pewno obejrzałabym się za tobą na ulicy z zaskoczeniem i uznaniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja i jak zwykle cudowne buty :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty ;) bardzo mi się podbają ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w 3 ostatnie linki ?;)Bardzo mi pomożesz.
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/zamowienie-z-wholesalebuying-i.html
    Buziaki ;);*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam stylizacje z kapeluszami, zawsze moja uwaga skupia się tylko na nich ale nie tym razem :) Tym razem to buty pochłonęły mnie całą, są cudowne!

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy zobaczyłam pierwszą fotkę pomyślałam : piękną masz bluzkę-dopiero chwilę póżniej skojarzyłam że to jedna całość.Genialny wybór kochana a buciki są naprawdę śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie widziałam Cie w sukience, ale musze przyznać, że masz bardzo ładne nogi i świetnie wygladasz! Noś częściej sukienki :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. perfect heels dear! :) and the whole outfit is so classy. Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka leży świetnie :) Zresztą przy takiej figurze trudno się temu dziwić :) Buty piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiek nie ma nic do rzeczy - ważna jest nasza figura bardziej ;)
    I to, czy po prostu w jakimś ciuchu wyglądamy dobrze i tak się czujemy.
    U Ciebie chyba i styl taki jest tym, który lubisz i figura na przeszkodzie nie stoi ;)

    Sukienka jest ciekawa - początkowo myślałam, że to kiecka na bluzkę założona.
    Kapelusz pasuje do niej idealnie.
    Ciesz się z niego, bo teraz się takich w sklepach nie upoluje ;)

    Swoją drogą - nie sądziłam, że Ty jesteś po 40! Czy tam równo 40 lat masz ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. No wiadomo, że mężów i narzeczonych pytać nie ma nawet po co ;), bo jest podział na szpliki i resztę 'ciotek klotek' świata ;), no ale cóż kijem Wisły nie odwróci żadna z nas :))).

    Czy wypada, nie Magda, nic Ci na zdęciu nie wypadło. Wyszło bardzo dobrze za to!!!!! Taki znowu klimat retro we współczesnym wydaniu.

    Ostatnio widzę, że powoli 'lace up' pojawiają się w Deichmannie i inny scieciówkach - w C&A chyba widizałam ,ale zgadzam się - sklepy internetowe w tym temacie zdecydowanie bardziej 'przepastne' :))))

    Pięknie!!!

    P.S. Wiosna, więc nieśmiało przypomninam się o jakiejś retro sesji, jeśli to jeszcze aktualne :), będzie mi bardzo miło :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja,bardzo mi podobaja te buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta sukienka jest genialna! Zarówno te rękawy jak i wszelkie zdobienia. W dodatku świetnie Pani dopasowała resztę akcesoriów.
    Co do pytania czy przystoi w takiej sukience chodzić w tym wieku, to powiem, że tak. Jednak myślę, że to kwestia własnie dodatków. Wyszło zgrabnie i ciekawie. Gdyby dobrać te glany i w ogóle na emo (tak jak napisała Pani w poście) to już by nie pasowało do wieku.;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mały edit komentarza... Weszłam na link sklepu i powiem szczerze. Dla mnie wygląda Pani lepiej w tej sukience, niż modelka, która jest pokazana na zdjęciu.;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest przesliczna, a Ty Madziu masz figure stworzona do takich kreacji. Pieknie wygladasz. Nic dziwnego, ze maz chce Cie ogladac w szpilkach i mini sukienkach :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Such a great post dear! Love your outfit! <3

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  17. Te buty są piękne! I plus za kapelusz! To ostatnio mój ulubiony dodatek :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna sukienka, ma świetne rękawy! Zestaw przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się ta stylizacja:) a buty to miazga!:)

    reggae-karolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow!!! So amazing dress and so so gorgeous heels <333 I love it!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna całość, świetna sukienka i obłędne buty. Pięknie wyglądasz i już...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście,że wypada nosić takie sukienki czterdziestolatce ponieważ każdy może ubierać się jak chce i w czym się dobrze czuje a wiek do stylu ubierania jak już ktoś wyżej napisał nie ma nic do rzeczy. Liczy się bardziej to czy pasuje taka sukienka do figury czterdziestolatki jeśli tak to bez problemu może takie nosić.Ty również możesz taką nosić ponieważ ta sukienka bardzo a wręcz idealnie pasuje do twojej figury.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dodając jeszcze ja też zbliżam się do czterdziestki a chodzę codziennie i zawsze ubrana w krótkie materiałowe szorty (podobne do tych co pokazywałaś w jednej z twoich zeszłorocznych stylizacji)w zestawie z grubymi kryjącymi rajstopami.To mój stały strój i będę go nosić również gdy będę grubo po czterdziestce ponieważ bardzo go lubię, podoba mi się i tylko w nim dobrze i wygodnie się czuję.Ładnie też w nim wyglądam ponieważ mam szczupłą sylwetkę i nogi.Więc wiekiem się zupełnie nie przejmuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. fantastycznie wyglądasz:) piękną masz sukienkę;)

    OdpowiedzUsuń
  25. piekne zdjecia, przesliczna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz naprawdę czarująco! Te buty, sukienka i kapelusz to idealne połączenie. I przestań mi gadać, że komuś czegoś nie wypada - skoro wyglądasz zjawiskowo to dlaczego masz sobie tego odmawiać? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fiuuuu fiuuu napewno mąż dumnie szedł obok Ciebie- wiedząć, że u boku ma taką laskę :D wszyscy zerkali pewnie z nutką zazdrości w oku, a on dumnie szedł, że mogą tylko popatrzeć :D

    ahhh Ci nasi mężowie :D hehehe

    super wyglądasz !
    a sandałki są boskie <3

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  28. Awesome sandals, such a nice look!

    Special Spring 2016 moodboard on
    lb-lc fashion blog
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  29. Madziu mając taką figurę spokojnie możesz nosić krótkie sukienki. Kapelusz jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie Ty masz niesamowicie zgrabne nogi...! <3
    Wyglądasz jak zawsze świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana, nic dziwnego, że mąż lubi sukienki i szpilki! Patrząc na Ciebie to aż nie można przestać! Takie nogi! :)
    Mam te same szpilki i są rewelacyjne :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Też początkowo myślałam, że to sukienka bez rękawów na bluzkę założona, a tu patrz, taka niespodzianka.

    A który mąż sukienek i szpilek nie lubi? Chyba nie ma takiego:)
    Też się nieraz zastanawiam czy czterdziestce wypada czy nie, ale jak się ma taką figurę jak Ty, to odpowiedź jest prosta.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. WOW.... Coś myślę, że nie tylko swojemu mężowi się podobałaś w tych obcasach i kiecce:))
    Prześlicznie wyglądasz!!! Jesteś przezgrabna!!!
    Sukienka jest jak z bajki, a buty wyjątkowo seksowne... Dobre połączenie:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak pięknie :) Aż brak słów :) Jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. The sandals are beautiful! I liked the look, so much :)
    Xoxo <3

    http://theuniverseofaprincess.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  36. So beautiful outfit! Love your shoes! Thanx for follow)
    fashionablegalaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Sukienka piękna i Ty wygladasz w niej nieziemsko. A co do pytania o mini to chodzić i to często , takich nóg aż grzech nie pokazywać.

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna ta sukienka, bardzo podkreśla twoje atuty, nogi do nieba, a buty oj chciałabym takie, pozdrawiam Babooshka Marzena

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna stylizacja i świetne są te wiązane buty :) Bardzo oryginalnie!

    http://thestylebounty.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Sukienka jest prześliczna. Bardzo lubię sesje podczas spaceru :)
    PS zazdroszczę figury!

    OdpowiedzUsuń
  41. Genialne buty i sukienka!B. ładnie się komponują z kapeluszem. Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  42. Moim zdaniem wypada i wiek nie ma tu żadnego znaczenia, ale figura, a Twoja jest idealna, więc noś takie sukienki jak najczęściej, bo wyglądasz pięknie!
    Wspaniałe zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Love this outfit!! You look stunning and these shoes are just perfect!
    xx
    http://kentishdoll.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Maybe I wouldn tights were replaced with black to make it more convenient to mini length, and so, the dress is very beautiful. With a body like that, girl 40 years may wear short dresses))
    http://reckless-diary.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  45. suddenly! but really like.

    www.elenatake.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna sukienka i buty :)!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

OSTATNIE KOMENTARZE

Fanpage