Moda dla zuchwałych


W sklepie wysyłkowym SheIn wybrałam sukienkę, która szalenie mi się spodobała i w rzeczywistości wygląda dokładnie tak jak sobie wyobrażałam. Leży idealnie, materiał jest miły w dotyku i jakość wykonania jest bardzo dobra. Oryginalną sukienkę chciałam przedstawić w oryginalny sposób...


Tu nieoceniona jest szafa mamy - w niej znalazłam płaszcz z prawdziwego zamszu i torebkę w stylu retro. Szalik powstał z krawata mojego dziadka. W jeden z opcji, tej na cebulkę, dołożyłam bordową, sztruksową marynarkę, którą już pewnie kojarzycie. W każdej wersji jest ciekawie, zarówno z płaszczem, w marynarce i w samej sukience. Sukienka sama w sobie bardzo atrakcyjna, więc postanowiłam zrezygnować zupełnie z jakichkolwiek dodatków. Całość razem z lokalizacją sesji trochę przypomina koniec lat 40-tych, a ja mogę wcielić się w rolę "francuskiej łączniczki".

Na koniec zostawiam buty. Jestem przygotowana na to, że zostaną "obsmarowane" od góry do dołu. Ktoś napisze "Jak można w czymś takim wyjść?" lub "Ja takich nie założę". Dziś nikt nie założy, ale za rok czy dwa następuje oswojenie z tematem i wszystkie śmigamy w tym co zaproponują nam projektanci i sklepy. Ja akurat modę na buty z obcasem w kształcie klocka wspominam dobrze. Po pierwsze obcas jest stabilny i nie zapada się w każdą dziurę, po drugie są na swój sposób urocze, a po trzecie już czas na jakąś konkretną zmianę. Model z fikuśnym obcasem, który mam na sobie pochodzi z lat 90-tych z kolekcji Ryłko i kiedyś to był mega hit.

No i jak Wam się podoba? 

Sukienka SheIn.com  - tutaj
Marynarka Stradivarius 29 zł
Buty, płaszcz, torebka - kolekcja własna












Sukienka ze sklepu  / Dress from

  SheIn.com

Sukienki, spódnice, spodnie, bluzki, buty, dodatki...Dresses, skirts, pants, blouses, shoes, accessories ...


 http://www.happinessboutique.com/








Za wszystkie odwiedziny i komentarze bardzo dziękuję, są dla mnie motywacją do dalszego działania. Jeśli spodoba Ci się mój blog, nie wahaj się zaobserwować :) Odwdzięczam się za każdą obserwację, proszę tylko o stosowne info w komentarzu.
Bardzo proszę o niepublikowanie komentarzy zakrawających na spam,
w stylu "Ładnie wyglądasz + link", "Piękny płaszcz + link".
Please, do not publish spam comment like "Beautiful look + link", "Gorgeous outfit + link".


❤        

Inne stylizacje

70 komentarze

  1. Lovely dress dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka, choć oryginalna, wcale nie najbardziej rzuciła mi się w oczy. To buty grają tu pierwsze skrzypce. I choć, jak piszesz, mogą wzbudzać skrajne emocje, to w tym zestawie bronią się w pełni. Pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość wygląda spójnie i elegancko :) To prawda, buty wywołują mieszane uczucia :) Ja bym takich nie założyła pomimo, że jest na nie moda.. Trzeba czuć się dobrze w tym co się nosi.
    Jednak Ty wyglądasz w całym zestawie pięknie. Emanujesz pewnością siebie i o to chodzi :) Nogi masz obłędne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak pewność siebie i to, że ma się na sobie to co lubimy daje dużo.

      Usuń
  4. That dress looks fabulous on you! Love how you styled it, casual with the coat and oh so chic and yet girly at the same time with that beautiful jacket. Cute shoes, Magdalena. Happy Friday, dear.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę Cie w sukience, ale powiem tak oczarowałaś mnie i chce więcej postów z sukienkami :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, z pewnością będzie więcej sukienek.

      Usuń
  6. Sukienka jest świetna, lubię taki fason, kobiecy z nutką dziewczęcej delikatności. Bardzo fajnie wygląda w połączeniu z bordową marynarką. Buty bronią się w tym zestawie, podoba mi się całość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful outfit! Your shoes are fantastic!

    http://brightquietness.blogspot.ru/2016/04/hello-april.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie dobrałaś tło do klimatu stylizacji. Faktycznie lata 40 ste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tym razem trudno było znaleźć cos odpowiedniego, ale w końcu się udało.

      Usuń
  9. Dear Magdalena, your closet is definitely full of treasures - what a wonderful suede coat! I like also the dress and how you have styled it and the shoes are matching so wonderful perfectly.
    Have a happy weekend!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx you for kindlu comment. It's nice to hear this!

      Usuń
  10. Świetna stylizacja *-* a buciki to klasa!:)


    reggae-karolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się - bo miałam obawy czy się spodobają.

      Usuń
  11. No co Ty!!! Ja bym te buty to od razu na nóżki! :D. W Zarze juz takie powoli można spotkać :D!!! Klocki są wysokie, a jednocześnie wygodne, nie dają popalić jak szpilki :D.

    Za SheIn dawnym SheInSide nie przepadam, bo stosują takie różne brzydkie praktyki, ale trzeba przyznać że sukienka rzeczywiście bardzo ładna, bardzo retro.

    Nie wiem czy oglądałas serial 'Czas Honoru'. Uwielbiałam tan stylizacje Karoliny Gorczycy jako Rudej :)))

    No tak, zestaw Francuskiej Łączniki, pierwsza klasa! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka mnie zaskoczyła jakością, bo jest mięciutka, nie gniecie się i naprawdę ma fajny materiał, nie pocę się w niej, nie widac w niem zupełnie sztuczności. Czas Honoru znam, choć oglądałam tylko sporadycznie, scenografia i kostiumy - masz rację, że bardzo spójne były i mają swój niepowtarzalny urok.

      Usuń
  12. Rzadko noszę wzorzyste rzeczy, ale ta sukienka bardzo mi się na Pani podoba.:)
    Tak bardzo, że gdy znów będę na zakupach to chciałabym kupić coś równie wzorzystego.;)
    Co do butów, to gdybym je zobaczyła same to na pewno bym powiedziała, że okropne... Jednak wraz z tą stylizacją zyskały "drugie życie". Świetnie wyglądają w tym połączeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też rzado noszę bardzo wzorzyste ubrania, ale sukienka jest super i jest ozdobą samą w sobie.

      Usuń
  13. mega jest wzór na tej sukience
    no i tytuł postu świetny, jak coś jest dla zuchwałych to musi nam się podobać;p
    http://blotodlazuchwalych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nice to see you on the dress ))))
    www.elenatake.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Phi, ten obcas, Magda, to jest teraz podobno wrzask mody!
    Taki głośny bardzo!
    Jak poprzeglądasz lookbooka, to się przekonasz, że nie zalewam ;P

    Mało go w sieci, bo trudny piekielnie, spódnicy lub sukienki (i krótkiej właśnie, jak u Ciebie) wymagający i zgrabnych nóg do tego, więc ostrożnie się go blogerki imają, ale jednak jest ;)

    Dla mnie osobiście to koszmar nad koszmarami w kwestii modowych wspomnień i ja bym takiego obcasa za żadne skarby na stopę nie wdziała, ale znasz mnie już trochę i wiesz, że przy ocenianiu ubrań ogólnie i ubrań na kimś zawsze biorę pod uwagę to, jak co komu pasuje, a nie czy w moje własne gusta to trafia - jak trafia, to super, ot, taki dodatek do ogólnego wrażenia :)

    Ty te buty naprawdę obroniłaś, wyglądasz w nich zgrabnie!

    Mnie osobiście bardziej przypada do gustu wersja z marynarką, niż płaszczem, bo wiesz, że ja lubię "mundurki" :)
    Moim zdaniem ta wersja jest bezpieczniejsza i bardziej uniwersalna - to gotowy zestaw na eleganckie wyjście (pomimo printu na kiecce dla mnie to elegancja pełną gębą!).

    Zestaw z płaszczem z kolei ma ten plus, że w całości niemal przywodzi na myśl modne ostatnio lata '90 - i ten obcas tu jest, i mała torebka na dłuższym pasku i dwa różne printy zestawione razem.
    Pewnie nie chciałaś osiągnać nawet takiego efektu - to bądź dumna, inne się starają i im nie idzie ;P

    Pozdrawiam - Mar cierpiąca na bezsenność ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mi by się trochę snu przydało. Z tymi butami to ja sama mam mieszane uczucia, tak sobie myślę, że jeśli jakieś dawne lata mile wspominamy to mile wspominamy również rzeczy w których chodziliśmy, ja właśnie tak mam - te buty kojarzą mi się z cudownymi zwariowanymi latami i chyba dlatego ich się "nie boję".

      A co do mundurków to niedługo się pojawi kolejny - mój ulubiony, ale jeszcze chwilkę musi poczekać.

      Usuń
  16. Podoba mi się wersja z marynarką, chociaż sama sukienka jest tak ciekawa, że z wszystkim wygląda dobrze. Ale najbardziej podobają mi się buty! W takiej stylizacji i w takim tle wyglądają super oryginalnie, a o to przecież chodzi. Modę należy naginać pod siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W samej sukience rzadko chodzę, więc musiała pojawić się moja kochana marynareczka.

      Usuń
  17. Wszystko wygląda cudnie ! Sukienka i buciki tworzą wspaniały duet.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka jest przepiękna. Uwielbiam ten krój i wzór jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  19. O tak, sukienka - rewelacja! <3 Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super amazing dress... Love the way you styled it. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta sukienka jest obłędna! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Really stylish look with this vintage shoes! Love your looks and I`m glad, that I found your blog!

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty nadają Twojej stylizacji charakteru. Mają nietypowy a zarazem ciekawy kształt. Cieszę się że to właśnie te buty zagościły w twojej stylizacji ! :)
    Pozdrawiam !

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa sukienka, świetnie w niej wyglądasz. Z marynarką cudnie.
    Buty ciekawe, nie dla każdego ale dla Ciebie tak!
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  25. masz przepiękną sukienkę;) lubię stylizacje w takim klimacie;)

    OdpowiedzUsuń
  26. I love the print of your dress! *-*
    Have a lovely day dear!
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam nadzieję, że mój komentarz zabrzmi dobrze... Często kiedy napotykałam na modowe blogi, szybko je opuszczałam, bo widać tam było głównie "wyfiokowane laleczki", a tutaj widzę normalną babkę z klasą i piękne kobiece stylizacje!:)
    Choć mój styl jest bardzo prosty i aż nudny, będę tu z wielka chęcią zaglądała i czerpała inspiracje.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarz zabrzmiał bardzo dobrze, cieszę się ogromnie, to mi daje energię i zapał do dalszej pracy i cieszy mnie bardzo. Pozdrawiam!

      Usuń
  28. Dla mnie wersja z marynarką lepsza, jakoś ten bordo mi tu bardziej pasuje. A buty? Buty są tak odjechane, że aż mi to całkiem pasuje, chociaż sama bym takich nie założyła. U Ciebie jednak to jakoś wszystko gra.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko razem bardzo fajnie współgra :) buty może nie w moim stylu, ale tak jak piszesz, za rok pewnie znowu wrócą do łask i będą hitem ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka bardzo kobieca, z marynarką najbardziej podoba mi się, oczywiście sama w sobie jest śliczna. Buty, pamiętam, ze moja mama takie nosiła. Moda jak wszytsko kołem się toczy. Bardzo fajnie i oryginalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ALe ślicznie, sukienka jest mega urocza ! Kliknęłam:)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  32. Mamy coś ze sobą wspólnego... Nie raz byłam obsmarowana za buty, nawet w nadchodzącym wpisie takowe będą ;) i tez lubię cofać się w czasie:))
    Baaardzo mi się podoba Twój zestaw! Sukienka jest piękna! Cudnie podkreśla Ci sylwetkę!
    Wyglądasz w niej bardzo dziewczęco!
    A buty dodają jej niezwykłości:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jesteś - dobrze, że nie jestem sama, bo ja akurat lubię nietypowe buty i tak jak Ty cofanie w czasie.

      Usuń
  33. widziałam tę sukienkę - zachwyciła mnie! A na Tobie wygląda rewelacyjnie :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, choć nie mogłam się długo zdecydować, bo podobało mi się tak naprawdę 7 fasonów, szkoda, że tylko jedną mogłam wybrać.

      Usuń
  34. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  35. Stylizacja ciekawa, sukienka też super się prezentuje, ale buty od razu rzucają się w oczy;) Ja nie do końca takie lubię, ale pasują do całości;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fantastyczny look!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Very retro, the shoes look so good with the whole styling of the outfit! Thanks for visiting my blog and leaving a comment recently. I preciate it, about following each other, that would be great. I'll follow you now on G+ and GFC! Hope you follow back right away and let me know dear. Thanks!

    Tania
    http://inspiremyfancy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. I absolutely adore the '70s retro vibe of that dress Magdalena! Such a gorgeous outfit and the colors really compliment you! Thank you so much for the kind words on my blog! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Interesting retro look! Love the combination of prints on the dress and the scarf!

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem w pozytywnym szoku, zawsze zwracam uwagę na dobór tła do zdjęć i muszę przyznać że ta lekko zniszczona ściana tworzy genialne tło i idealnie współgra kolorystycznie z Twoją stylizacją. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie - opłacało się szukać odpowiedniej ściany :)

      Usuń
  41. Podoba mi się ta sukienka, tylko mogłaby mieć dekold :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Swiezo i mlodziezowo. Przepiekna stylizacja! <3

    violaroth.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Sukienka jest przepiekna. Uwielbiam takie retro klimaty!!! I jeszcze ta kolorystyka. Jestem oczarowana :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Znowu wszystko świetne!

    Będę śledzić Twego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  45. Boska sukienka, świetnie wyglądasz. Wow!

    OdpowiedzUsuń
  46. prześliczna kreacja, podoba mi się bardzo kolorystyka marynarki i sukienki :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Zakochałam się w tej sukience!!! :) CUDNIE! :)

    www.GosiakSimplySoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Masz w sobie coś niesamowitego, co przyciąga uwagę do Twojej postaci. Twój indywidualny i minimalistyczny styl to jeszcze bardziej podkreśla. Jestem naprawdę zauroczona Twoim blogiem.
    Pozdrawiam serdecznie.
    balakier-style.pl

    OdpowiedzUsuń

OSTATNIE KOMENTARZE

Fanpage