Sposób na białą koszulę

Blog modowy 2023 2024

Można w szafie nie mieć wielu rzeczy, ale na brak białej koszuli nie można sobie pozwolić. Była wymieniana jako jeden z trendów mijającego sezonu, ale przecież ona nigdy nie wyszła z mody.

Biała koszula - jak nosić, do czego nosić

Biała koszula to podstawa każdej garderoby, pasuje nam zarówno do eleganckich jak i sportowych zestawów, kostiumu, spodni, spódnicy, jeansów, jak i do letnich potarganych szortów, pasuje do... wszystkiego. Króluje w biurach, urzędach, niezastąpiona w wydaniach wizytowych i w codziennych, na rodzinne uroczystości i święta. Warto taką mieć, a najlepiej dwie, elegancką i bardziej casualową, bawełnianą lub lnianą.

Biała koszula to mistrzyni drugiego planu, podkręci i nada charakteru każdemu zestawowi, posłuży za tło, rozświetli  twarz. Ale to również mistrzyni pierwszego planu - ubierasz do spodni (np. jeansów) i efekt tworzy się sam! Tutaj, w zestawieniu z karmelowymi spodniami i torebką wygląda znakomicie. Wykorzystując długości mojej koszuli, postanowiłam z tyłu nie wkładać jej do spodni, tak aby pokazać Wam jeszcze bardziej interesującą wersję. No i żeby było ciekawie jako dodatek posłużył mi gruby złoty naszyjnik, a właściwie łańcuch w kolorze złota, na dodatek plastikowy - detal ocierający się o kicz, ale w tym wypadku daleko mu do niego. Ważne, żeby przy trudnych elementach konsekwentnie dobrać pozostałe części stroju. Dlatego niby mało znaczący złoty zegarek, logo na torebce, długość spodni i przede wszystkim stonowana kolorystyka są tutaj również bardzo istotne. Polecam zwrócić uwagę na spodnie - są niebanalne, z wiązanym z przodu paskiem. 


Blog modowy 2023 2024

elegancka biała koszula stylizacje damskie

"beżowe spodnie damskie stylizacje"




moda lato 2024modne koszule damskie lato 2024moda wiosna lato 2024 2024moda wiosna lato 2024 2024moda damska lato 2024tanie ubrania blog modowytanie ubrania blog modowymoda damska jesień zima 2023 2024modne koszule damskie lato 2024moda minimalissmo

więcej >

Biała koszula z kieszeniami stylizacje



biala koszula dluzsza z tylu stylizacje

biala koszula dluzsza z tylu stylizacje



Inne stylizacje
stylizacje z białą koszulą

koszula oversize stylizacje damskie

biała koszula letnie stylizacje 2023

najmodniejsze torebki 2023modne dodatki moda 2022moda jesień zima 2022-2023trendy biżuteria wiosna lato 2022gruby łańcucj złotymodne dodatki moda 2022moda jesień 2021modne dodatki 2022


eleganckie stylizacje na lato >
stylizacje na latostylizacje na latostylizacje na latostylizacje na latostylizacje na latostylizacje na latostylizacje na latostylizacje na lato

Inne stylizacje

64 komentarze

  1. to prawda - białą koszula to podstawa
    ale mnie w tym wpisie zachwyciły spodnie -są piękne !!
    pozdrawiam MARCELKA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rzadko noszę koszule. Wolę takie koszulowe luźne tuniki.

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula jest super:)
    własnie takiej poszukuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow koszula i spodnie rewelacja! przepiękna stylizacja:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylówka! :D Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi Magdalena! I love you style so chic! You have a new follower!

    See you soon!

    Kisses
    Vikki

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam białe koszule, klasyczna biała to podstawa garderoby. Twoja jest piękna, ślicznie w zestawieniu z oryginalnymi spodniami :) Pięknie wyglądasz! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, wyglądasz bardzo elegancko.
    Bardzo lubię koszulę, a białe szczególnie - wyglądają wyjątkowo.
    Sama zastanawiałam się nad tymi spodniami :) Super, kliknięte.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Białą koszulę to ja mogę nosić do wszystkiego! Najlepiej męską! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta koszula ma super kieszonki, dodają jej uroku. Zgrana całość.

    OdpowiedzUsuń
  11. A white shirt is a must. I love this outfit. So classy!!



    elogiosamislocuras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za elegancja! :o
    aż szczęka opada :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Subtelny i jednoczesnie nowoczesny zestaw. Materiałowy pasek dodaje spodniom uroku i sprawia, że są oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnie, rewelacyjny model <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie przepiękne :) . Całość zachwycająca :) . Zdjęcia perfekcyjne :) Pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dlaczego Ty mnie zmuszasz do braku kreatywności?
    Mam pod każdym postem robić "kopiuj-wklej"?
    Ubierz się raz brzydko, to napiszę coś innego, niż że super i w ogóle wow ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to chyba dobrze :), staram się. A kreatywności komu jak komu, ale Tobie nie zabraknie, czytałam Twój koment na blogu Pauliny, przy tekście "wleźć Tobie do torby" wymiękłam, i aż sobie to wyobraziłam:)

      Usuń
    2. haha, no tak :D
      bo jak ja jestem zdesperowana, to skłonna jestem nawet do takich kroków ;P

      Usuń
  17. Hola Magdalena, I agree with you - the white shirt is a must I like the one you are wearing. The trousers and shirt look great.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny sposób na koszulę. Elegancko, niebanalnie i z klasą. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana zachwycasz mnie coraz barzdiej. Podobasz mi się w takich klasykach

    OdpowiedzUsuń
  20. wow wyglądasz fantastycznie pięknie, kobieco, z klasą;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Que look lindo! Muito elegante *.*
    Obrigada pela visita, linda!!
    Boa semana! Até mais. Beijos ;*

    https://suenefernandes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku KLASA :) Rewelacyjnie wyglądasz. Fakt, biała koszula to "must have" w każdej szafie :) Super polaczenie z tymi spodniami Pięknie. Mąż pewnie nie mógł oderwać wzroku od Ciebie. Jestem zachwycona :)
    Klik :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest Ci tak pięknie w tym zestawieniu :O A ta koszula jest boska <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zestawienie. Elegancko i z klasą. Ogromnie podoba mi się połączenie kolorystyki.
    Jakiś czas temu dodałam post "Jedna koszula - 5 stylizacji" gdzie połączyłam koszulę nawet z szortami i wielu osobom to połączenie przypadło do gustu ;)
    Czyli jak widać naprawdę to element garderoby, który można łączyć na przeróżne sposoby.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna stylizacja, spodnie są genialne jedyne co mi się tu nie podoba to ten wielki łańcuch. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastic blog, I love it!!! I'm following you now:)
    HAPPY WEEK
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie subtelne zestawy- jak lody waniliowe z karmelem.
    I też nie wyobrażam sobie swojej szafy bez białej koszuli. Klasyk!

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie proste zestawienia, a biała koszula to znakomite rozwiązanie. Z tymi karmelowymi spodniami prezentuje się wspaniale.
    Poza tym, prześliczne zdjęcia :)

    MoccaMonica blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie nosisz białą koszulę!!! Bardzo mi się razem z tymi spodniami podoba:))
    Właśnie zajarzyłam, że brakuje mi takiej koszuli w szafie!
    A pasowałaby mi do tylu rzeczy!
    Muszę to nadrobić:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Biała koszula -Klasyk - to wydanie bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Biała koszula to podstawa naszej garderoby, każda ją mieć powinna, Twoja jest bardzo ciekawa i te spodnie, super. Idealnie dobrane dodatki. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  32. Beautiful Look:) Kisses
    Newpost:http://openklosetfashion.blogspot.pt/2016/08/cachorro-portuguesa-traditional.html#disqus_thread
    Instagram:@openklosetbykarina

    OdpowiedzUsuń
  33. You look stunning!

    xx
    New post please visit: http://www.thestylefanatic.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Your trousers are so stunning.. love the whole look! I am loving your blog too, you seem like such a nice person, I love making new blog friends so do let me know if you would like to keep in touch! x

    adelelydia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten złoty łańcuch to taki niespodziewany dodatek, ale sprawdził się rewelacyjnie!
    Lubię oglądać jak bawisz się modą - niewiele osób w blogosferze tak dobrze to robi.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  38. Very beautiful classic look! :)

    Blog: http://idalaida.ru/
    insta: @ida_l_aida

    OdpowiedzUsuń
  39. It's a very stylish outfit! And you look so pretty in it! :)

    So perfect for the office as well! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajny, klasyczny look :)

    OdpowiedzUsuń
  41. I love this outfit! It's amazing!
    Thank you for your visit on my blog!
    I'm a new follower :)

    xoxo
    Arianna
    www.thepinkemotion.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  42. Biała koszula to niezbędnik w szafie każdego Ty jednak zaprezentowałaś swoją z jeszcze większą klasą niż to się widzi na ulicach.Spodnie piękne ale nie mogę ich znalezć na tej stronie, te musztardowe też są śliczne -18,93$

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie, klasa jak zawsze, zakochałam się w spodniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne stylizacje, dodatkowo cieszę się, że ..Gliwice ;-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie wyglądasz, super stylizacja. Pozdrawiam
    Jarek z rzymskiezakupy.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Zobaczyłam jeden z twoich postów na G+ i zajrzałam do trzech wpisów. Bardzo podoba mi się twój styl, taka wielkomiejska, klasyczna elegancja. Świetnie ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  47. Według mnie biała koszula to postawa w damskiej szafie. Sama mam kilka koszul reklamowych, które doskonale się prezentują. Postawiłam również na inne kolory, aby urozmaicić garderobę. Swoją drogą, świetna stylizacja na zdjęciach. Koniecznie muszę zaopatrzyć się w takie spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Super, biała damska koszula to nieśmiertelny klasyk

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo udana stylizacja! Jasne szpilki świetnie podkreślają biel koszuli. Jedyne co bym zmieniła, to naszyjnik na trochę "lżejszy" ;) Pozdrawiam S.

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna stylizacja, a akcesoria bardzo mocno ją dopełniają.

    OdpowiedzUsuń
  51. Prosty, klasyczny strój, który dodaje pewności siebie oraz świeżego wyglądu. Podoba mi się twój styl, czuję, że odnajdę tutaj inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Pięknie się Pani prezentuje w tej stylizacji. Pasuje do Pani urody i klasy, jaką Pani posiada. Wyczucie stylu - z tym trzeba się urodzić, a Pani to właśnie ma. Dodalibyśmy tutaj subtelne kolczyki z perłami, aby podkreślić Pani urodę.

    OdpowiedzUsuń

Wyselekcjonowane produkty ze sklepów

kurtki damskie wiosna 2024moda wiosna lato 2024 2024trencze damskie klasycznepłaszcze jesienne 2024moda damska jesień 2023modne buty wiosna lato 2024tanie ubrania blog modowymoda trendy 2024modne buty wiosna 2024modne buty wiosna 2024płaszcze jesień wiosna 2024modne swetry damskie jesienne 2024kurtki damskie wiosna 2024modne buty wiosna lato 2024modne torebki 2025


social media minimalissmo

Facebook Minimalissmo Instagram Minimalissmo  Postaw mi kawę na buycoffee.to



Strona wykorzystuje linki afiliacyjne.