Świąteczna jemioła

Dzisiejszym zestawem kolorystycznie odchodzę od klasycznych beżów, szarości i granatów, które często goszczą na moim blogu. Na koniec jesieni mam dla Was dwie propozycje w kolorach zbliżonych do tych za oknami. Oto pierwsza z nich - nie dla każdego, gdyż ciemna zieleń, to kolor, który zdecydowanie najbardziej pasuje jesiennym typom urody. Wygląda bardzo ciekawie w połączeniu z brązem, musztardowym, rudym czy też fioletem.

W jesienno-zimowych kolekcjach sporo bardzo ciekawych i oryginalnych stylizacji z zielenią w roli głównej pojawiło się na wybiegach, najczęściej w połączeniu z brązami. Zieleń choć trochę w innej tonacji została również wybrana przez Pantone kolorem nadchodzącego roku. Piszę to tylko jako ciekawostkę, gdyż im bardziej dorabia się ideologię do wyboru koloru roku, tym mniej mi się podoba jego noszenie. Dlatego do wyborów kolorów przez Pantone, całej otoczki i filozofii nie będę się odnosić w jakiś szczególny sposób.

Prezentowany przeze mnie płaszczyk, to właściwie dłuższy żakiet, wykonany z cienkiego, polarowego materiału. Ponieważ materiał sam w sobie nie zachwyca, do żakietu dodałam ciepły futrzany kołnierz, należący jeszcze do mojej prababci. Do tego bluzka w kolorze chłodnego złota (kupiona w second handzie za 3zł), brązowe spodnie i  pasek. Ciekawą torebkę również z elementami złota, dostałam niedawno od męża, któremu tak spodobało się kupowanie torebek, że w ciągu miesiąca dostałam ich siedem. No masz ci los... komu oddać męża, który kupuje żonie torebki i to bez pytania :)

Żakiet Banggood
Torebka Parfois 89 zł
Botki CCC
Pasek Sinsay
Bluzka second hand

#blog o modzie
#blog o modzie
#blog z modą
#blog z modą

 NewChic Cape Blouse



Żakiet ze sklepu  / Coat from

  Banggood.com

Sukienki, spódnice, spodnie, bluzki, buty, dodatki...
Dresses, skirts, pants, blouses, shoes, accessories ...



 







Żakiet Banggood tutaj -> KLIK
Torebka Parfois 89 zł
Botki CCC
Pasek Sinsay
Bluzka second hand

Inne stylizacje

32 komentarze

  1. Żakiet ma przepiękny kolor:) Rewelacyjna stylizacja, cudownie wszystko połączyłaś, a najbardziej podoba mi sie bluzka:*
    Klik 106,94zł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja, coś fantastycznego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Żakiet w sklepie wygląda niepozornie i to ten futrzany szal gra główne skrzypce :-) Wyglądasz pięknie i bardzo elegancko. Torebka stanowi ciekawy i ożywiający dodatek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory, szczególnie ta zieleń i wspaniałe proporcje sylwetki, bo długość żakietu, bo futrzany kołnierz i przeciwwaga szerszymi nieco botkami. Cudne detale, torebka, pasek, broszka, i piękna koszula, która z torebką idealnie współgra. Mam skojarzenia westernowe ale bardzo bardzo ekskluzywnej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. You look so classy. Love the bag! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszczyk idealnie wygląda :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Magdalena el collar de piel que llevas de tu bisabuela hace toda la diferencia y me encanta la cartera que te regaló tu esposo, he has very good taste :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudownie! - Przepiękny kolor płaszcza, cudowna bluzka, butów nie można dobrać lepiej. Torebka cudo (lubię takie).
    Piękna całość i wszystko z osobna.
    A mężem to tak nie szafuj, on tylko Tobie torebki kupuje - bo Cię kocha dziewczyno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje klimaty... Bo jest nutka retro... Piękny ten płaszczyko-żakiet!!!
    I bluzeczka pod nim! I Ty w całości!!!
    Bardzo mi się ten zestaw podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty, a ja byłam pewna, że ten kołnierz to taki na stałe przymocowany do płaszcza jest :D
    no proszę, jednak nie ;)

    Ale świetnie tu pasuje, także chyba zabieg Ci się udał ;)

    Twierdzisz, że ten odcień zieleni jest trudny?
    A mnie się wydawało, że niemal każda kobieta bardzo dobrze w nim wygląda...

    Do wyborów Pantone to ja się już dawno nie odnoszę, moim zdaniem nikt nie nosi tych barw, które oni ogłaszają modnymi - jakoś nic a nic nie widać ich nigdy na ulicach ani w sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kołnierz, na początku mojego blogowania już zagościł, i jest naprawdę niezawodny. Uwielbiam go i często noszę, bo kapitalnie może zmienić charakter zestawu. Co do zieleni, w takich odcieniach, jeśli się nie ma odpowiedniej urody, to wygląda się smutno i nieciekawie, Tobie akurat jest w nich naprawdę świetnie(szczęściara)

      Ja o tym wyborze koloru celowo napisałam. Może niech w końcu przestaną głowić się nad kolorem, który tak jak piszesz i tak nikogo nie obchodzi.

      Usuń
  11. lovely! I like how this deep green and brown look together)
    KireiKana

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale, zresztą jak zawsze. :) No i torebka... piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  13. z tym futrzanym kołnierzem żakiet wygląda super! świetna bluzka, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, podoba mi się kolor tego płaszczyka

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie, muszę Ci napisać, że jesteś mistrzynią w dobieraniu do siebie ciuchów, bomba!

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne botki. Kolory całkowicie nie moje ale Tobie w nich świetnie.
    Jest elegancko, jak zawsze u Ciebie...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  17. I really like this jacket and bag! The jacket color is gorgeous, pity the fabric is not very good. I like this combination of colors, it is associated with forest and natural combination of colors always look successfully

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacja! Uwielbiam styl retro. A spodnie skąd? Ciężko obecnie dostać porządne spodnie z wysokim stanem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie faktycznie są bardzo porządne, 44% wełny w składzie, zupełnie się nie gniotą, ale to produkt francuski:). Mają już ponad 15 lat, więc niestety teraz nie do zdobycia, a wyglądają jak nowe. Dla mnie niezastąpione, mają świetny fason. W moich stylizacjach bardzo często występują. Różnica w jakości w porównaniu z kupowanymi obecnie jest ogromna.

      Usuń
  19. Wspaniały zestaw z delikatnym klimatem retro. Nie mogę się napatrzeć na tę bluzkę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś odważna :) - prawdziwe futro, jak to mówią 'szacun' ;) :) . Zgadzam się z Tobą, taki kolor nie jest łatwy dla wszystkich, ale w Twoim wypadku idealny. Nigdy nie udało mi się kupić niczego w SH za 3zł, :( , ani nawet za 5zł ;) hahaha, tym bardziej jestem zachwycona tą koszulą - jest fantastyczna. Pięknie to wszystko połączyłaś - pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem odważna - jestem rozsądna. Skoro kołnierz został kiedyś kupiony, to lepiej żeby chociaż było wykorzystany, niż się podwójnie zmarnował. Natomiast wiele zwierząt ginie, gdyż zabiera im się setki hektarów terenu na którym żyją, pod uprawy np. palm, z których potem są robione kremy, ale o tym już się nie mówi. Czasy są takie, że wśród szumu medialnego trzeba wybierać swoją drogę, która jest zgodna z naszym sumieniem, dla własnej zachcianki z pewnością niczego nie kupię, ale skoro coś jest to wykorzystam. Temat rzeka i nie podejmuję się dyskusji, bo innymi rzeczami również bardzo niszczymy środowisko, ale flesze reflektorów są odwrócone od głównego globalnego problemu i skupiają się nie tam gdzie trzeba.

      Usuń
    2. Absolutnie się z Tobą zgadzam, wszystkie chyba mamy takie futerka w szafach i to nie tylko po naszych Babciach. I oczywiście masz rację, niszcząc środowisko w sposób lawinowy, uczepiliśmy się futer ze zwierząt w tym celu hodowanych. Ale ... chociaż tego teraz nie zmienimy, zauważyłam, że tak zwani wielcy projektanci pokazali w tym roku futra prawdziwe. :)

      Usuń
  21. Koszula, torebka, płaszcz <3 Totalnie mnie oczarowałaś tym zestawem :) świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny zestaw, płaszczyk z tym futrzakiem świetnie prezentuje się, a koszula zapięta pod szyją ze śliczną zapinką to jest to!!! Bardzo podobasz mi się w tym zestawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawe połączenie i kolorystyczne i fakturowe, piękny kołnierz i torebka. Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

OSTATNIE KOMENTARZE

Fanpage