Sukienka na co dzień i do pracy

prosta sukienka na co dzien
W mojej podręcznej szafie wciąż jeszcze wiszą ciepłe płaszcze, tak na wszelki wypadek, choć mam nadzieję, że wkrótce będzie można o nich zapomnieć na dobre. Korzystając z ładnej pogody prezentuję Wam prostą sukienkę z ciekawymi, rozszerzanymi rękawami 3/4.


Sukienka na co dzień i do pracy

Proste krótkie sukienki, najlepiej czarne, szare lub w klasyczny print - takie właśnie sprawdzą się najlepiej na co dzień. Do pracy, na zakupy, gdy potrzebujemy szybko ubrać się i wyjść, gdy chcemy wyglądać prosto, ale i efektownie. Na wiosnę dobrze wyglądają z płaszczem, przed lub lekko za kolana. Nie trzeba tu zbyt wielu dodatków, wystarczy torebka i odpowiednie buty. Ja dla urozmaicenia użyłam paska. Jeśli szukacie czegoś bardziej kolorowego, to w tym sezonie znajdziecie mnóstwo modnych sukienek z haftami, zwłaszcza tymi w kwiaty.

Prosta sukienka

W prostocie siła. I w klasyce. Sukienka wyróżnia się jedynie rękawami, rozszerzanymi w połowie długości. Jest jeszcze coś. Każda nieświadoma osoba, nawet z bliskiej odległości, nie zorientuje się, że sukienka wykonana jest z cienkiego materiału we wzór imitujący wełnianą tkaninę. Na ciepłe wiosenne dni, a w szczególności na lato taki przewiewny materiał zdecydowanie lepiej się sprawdzi. I ważnie że nie gniecie się.

Sukienka Zaful tutaj -> KLIK
Płaszcz New Look
Torebka SammyDress




 Trencz

Sukienka ze sklepu  / Dress from

  Zaful.com

Sukienki, spódnice, bluzki, buty, dodatki...
Dresses, skirts, blouses, shoes, accessories ...



  Enter shop













eleganckie stylizacje stylizacje do pracy stylizacje vintage stylizacje bohocodzienne stylizacjehttps://minimalissmo.blogspot.com/search/label/ekstrawaganckie

Inne stylizacje

33 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Fajna, prosta lecz jednak bardzo efektowna sukienka:) Mi się bardziej podoba wersja z paskiem:)Świetne buty, wiadomo szpilki też pewnie wyglądałyby super, ale jednak w płaskich jest wygodnie, a równie elegancko:)

      Usuń
  2. Swietna sukienka! Podobaja mi sie takie rekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna sukienka! Podobaja mi sie takie rekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magdalena I absolutely love, LOVE this look. The houndstooth print dress with the bell sleeves, the black tights and the shoes: Preciosa !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz pięknie w tej stylizacji. Kreuje ona na Tobie wizerunek kobiety sukcesu, można by powiedzieć femme fatale. Dobrze, że zdecydowałaś się na ciepły w swej kolorystyce płaszcz, ponieważ łagodzi on tą wszechobecną czerń. :)
    Stylizacja sama w sobie jest bardzo uniwersalna. Można ją założyć i do pracy, i na popołudniowy spacer. Po prostu świetna, a przede wszystkim gustowna.
    A jeżeli chodzi o materiał, naprawdę mydli oczy. Gdyby nie wzmianka o nim w Twoim poście to mogłabym się założyć, że sukienka jest wełniana. :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    ModnaXL- mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Płaszcz celowo wybrałam właśnie w ciepłym odcieniu, aby pokazać, że niekoniecznie trzeba się sztywno trzymać kolorystycznie tylko jednej palety barw.

      Usuń
  6. sukienka jest przepiękna! lubię takie fasony! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy Ty zawsze musisz być taka elegancka?
    Zazdrość mnie zżera, bo ja choćbym chciała, to i tak nigdy nie przemycę jej tyle, nawet gdybym świadomie chciała zbudować look elegancki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już tak muszę:), bo lubię i to bardzo. To siedzi we mnie tak głęboko, że zawsze wyjdzie też w ubiorze, bez względu na styl.

      Usuń
  8. I like the Zaful dress very much. It looks similiar to the Zara dress (that is sold out in Germany). I love Zaful, they have very pretty clothes and I did a collaboration the last days with them. Your coat fits perfect to the look, very femine and chic. I like it how you did your hair :-*


    Melanie / www.goldzeitblog.de

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz wy tym zestawie!!! Mam dwie sukienki o takim samym fasonie,Twoja w wersji z paskiem ,wygląda świetnie.Widzę ,że była bardzo popularna bo nie mogę jej już znalezć w sklepie.Udanego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta sukienka jest przepiękna! Bez dwóch zdań.
    A w towarzystwie beżowego płaszcza... rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te rękawy! Niby detal, a tak fajnie uzupełnia stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  13. W sukience sie zakochałam <3 Idealnie wyglądasz <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/bikini-czyli-ciekawostki-o-ktorych.html

    OdpowiedzUsuń
  14. I love your dress, thanks for sharing, you look stunning!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pięknie wyglądasz w tej sukience, jest wspaniała, super jej print z tym karmelowym płaszczykiem, idealnie krokodyl na torebce do zdefragmentowanej pepitki, bo tak ja czytam ten wzór :) Chyba już nudne te peany perfekcjonistko :) Nawet wnętrze butów pasuje, oj :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam wielu sukienek w szafie ale jesli juz kupuje to tylko te obok ,ktorych nie moge przejsc obojetnie :)) Ta wlasnie do takich nalezy :)) doskonala stylizacja Madziu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sukienka, ma super rękawy, bardzo mi się w niej podobasz. To tego klasyczne dodatki i piękny płaszcz, czego chcieć więcej! Elegancja w najlepszym wydaniu.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie sukienki w "prince de galles" kratę. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam wszystkie Twoje stylizacje bez wyjątku. Zazdroszczę (pozytywnie) Ci tej wrodzonej elegancji tak tak wrodzonej nie każda ma ją w sobie,a patrzac na Twoje stylizacje z tym sie trzeba urodzić. Jestem nimi oczarowana Pozdrawiam Beassima

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylowo, klasycznie, prosto i bardzo ładnie. Dodatki super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylowo, kobieco i z klasą - idealnie ! Sukienką się zachwycam - jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam, mega prosto a aż kipi elegancją! Bardzo mi się podoba. Poprosze o namiar na baleriny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je w październiku zeszłego roku w Krakowie (na Karmelickiej, na wylocie Garbarskiej są 2 sklepy obuwnicze, to ten po prawej). Bardzo fajne modele w dobrych cenach. Dzisiaj jak będę tam przechodzić, to z ciekawości zobaczę czy jeszcze je mają i dam znać.

      Usuń
    2. Witam, Dziękuję bardzo za odpowiedź:). ja mieszkam koło Warszawy więc pozostaje mi jedynie poszukać i zamówić je w Internecie.
      Miłego dnia.
      Joanna

      Usuń
  23. I Like this look ! Very very nice. Maiko

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak prawdziwa dama, Wyglądasz jak milion dolarów. Świetna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń

OSTATNIE KOMENTARZE

Fanpage