Wygodny chillout


Każdej z nas przyda się letni zestaw, nadający się na podróż, wyjazdy urlopowe, zwiedzanie, a nawet do pracy (jeśli nie obowiązuje nas dress code). Ja najczęściej wybieram jeansy, ale żeby nie popaść w rutynę, a jednocześnie dobrze wyglądać i komfortowo się czuć, mam kilka alternatywnych opcji. Oto jedna z nich.


Ubranie na zwiedzanie
Wygodne, przewiewne, szare spodnie, długi włoski kardigan, szare trampki i plecak. Jednolita kolorystyka sprawia, że nawet prosty zestaw nabiera szlachetności. Miałam możliwość wykorzystania go, będąc przed kilkoma dniami we Wrocławiu. Zwiedzanie jednego z moich ulubionych polskich miast w tak wygodnym zestawie to sama przyjemność, podobnie jak i picie ulubionej i wyśmienitej latte we wrocławskim Starbucksie. Kto lubi odpoczywać wałęsając się po mieście, ten z pewnością Wrocławiem się nie rozczaruje.

T-shirt jest mojego własnego projektu. W ostatnim czasie w sklepach nie znalazłam nic w odpowiedniej kolorystyce, ceny też szczególnie nie były zachęcające, więc zaprojektowałam własny nadruk - prosty, graficzny motyw z napisami, które bardzo lubię. Koszulkę zamówiłam przez internet i po zaledwie trzech dniach odbierałam paczkę z gotową koszulką Fruit of the Loom. Nie, nie jestem fanką personalizowanych ubrań i dodatków (szkoda mi na to zwykle czasu), ale z racji wykonywanego zawodu to nie problem poświęcić pół godziny na niepowtarzalny i pożądany wzór.










Inne stylizacje na zwiedzanie
jak się ubrać na zwiedzaniejak się ubrać na zwiedzaniejak się ubrać na zwiedzaniejak się ubrać na zwiedzanie



eleganckie stylizacje stylizacje do pracy stylizacje vintage stylizacje bohocodzienne stylizacjehttps://minimalissmo.blogspot.com/search/label/ekstrawaganckie


http://minimalissmo.blogspot.com/p/m-kolekcja.html

Inne stylizacje

28 komentarze

  1. Piękny zwyklaczek :) Spodobał mi się plecak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma Pani rację,duża siła w tej jednolitej (jasnej) kolorystyce - siła szlachetności i elegancji :). Zestaw bardzo na ,,tak". Pomysł z koszulką świetny. Dziękuję za informację odnośnie numeracji butów. Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  3. I love such cardigans! very light and cool for summer days with windy weather

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie zestawy na lato najlepsze /na luzie/, koszulka i kardigan, cieniutki, jak mgiełka. Świetnie wyglądasz Magda, kolory cudo, kto powiedział, że musi być kolorowo? Zachwycasz. Koszulka wyszła super. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw na wakacyjne wyprawy, podoba mi się!
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak! Szlachetności to w nim cała masa! Ślicznie jak zawsze Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny look MAgda, personalizowane rzeczy są niepowtarzalne. A jasne barwy idealne na lato! Lubię ten look!

    OdpowiedzUsuń
  8. W weekend zawsze stawiam na wygodę, dlatego ten zestaw bardzo by mi odpowiadał ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. You look super cute and comfy! xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka jak i cała stylizacja, zdjecia wszystko jest fantastyczne <3 Jesteś profesionalna!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/futrzana-kamizelka-czy-tylko-na-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, stylowo i wygodnie, a to podstawa! Uwielbiam personalizowane koszulki, wszystko świetnie zgrałaś, plecak idealnie tu pasuje, zresztą bardzo fajny jest i do tego cena 15.12$ - przyjazna dla portfela:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No i super ! Wygoda i praktyczność przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W całości kupuje ten zestaw. Uwielbiam ten miejski luz i praktyczność.

    OdpowiedzUsuń
  14. w takich jasnych kolorach Ci pięknie i narobiłaś mi smaka na kawę <3

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie - jak zobaczę na jakimś zdjęciu kawę od razu mam ochotę :)

      Usuń
  15. Great look Magdalena. I like the colors and the fit. You look comfortable but well dressed.
    Lovely idea of making your own tee shirt.
    I have to ask, in the Tshirt, it reads "Mediolan" what is it ?

    OdpowiedzUsuń
  16. idealny look na luzie, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz w tych naturalnych kolorach! I koszulka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny i mimo tego, że na luzie,a to bardzo elegancki, taki szlachetny look:)
    Zdecydowanie za to odpowiadają proste fasony i monochromatyczna kolorystyka:)
    T-shirt fantastyczny!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygoda i luz w świetnym wydaniu. Super! Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  20. Patrząc na Ciebie fizycznie czuję miękkość i wygodę, także kolorystyka ma dla mnie taki odbiór dotykalnej miękkości :) Masz rację, ze nasz zawód, zawody sprzyjają takim możliwościom jak Twoja super koszulka :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Madziu, na luzie tez pieknie :) pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie, widać że bardzo wygodnie ale też i bardzo elegancko, uwielbiam takie zestawy :)))

    OdpowiedzUsuń

Wyselekcjonowane produkty ze sklepów

kurtki damskie wiosna 2024trencze damskie klasycznemodne buty wiosna lato 2024kurtki pikowane damskie 2024modne buty wiosna 2024modne torebki 2025płaszcze jesień wiosna 2024kurtki damskie wiosna 2024modne swetry damskie jesienne 2024modne buty wiosna lato 2024modne sukienki wiosna-lato 2024damskie buty wiosna lato 2024modne koszule damskie lato 2024modne koszule damskie lato 2024białe żakiety białe marynarki damskie na lato


social media minimalissmo

Facebook Minimalissmo Instagram Minimalissmo  Postaw mi kawę na buycoffee.to



Strona wykorzystuje linki afiliacyjne.