Moda polska

moda polska pl

To modne, tamto piękne, a to zdecydowanie musisz mieć! Oferty sklepów są kuszące. Nie dziwne, że wiele kobiet odczuwa frustrację, bo już teraz ich szafa ledwo się domyka. Dlatego w tym sezonie postanowiłam, że sporo zestawów będę tworzyć z posiadanych już ubrań, prezentując je w zupełnie nowych połączeniach.

Nie lubię nudy i monotonii, chcę wyglądać atrakcyjnie, ale nowe zakupy nie są mi do tego potrzebne. Dlatego cieszy mnie, gdy w komentarzach i mailach piszecie, że prezentowane na blogu zestawy przypomniały Wam o zapomnianej marynarce, płaszczu czy sukience, zakopanych gdzieś na dnie szaf.

Dzisiaj będę "kusić" Was modą polską sprzed lat. Pokazywałam Wam Telimenę, pokazywałam szczecińską Danę, teraz pora na warszawską Ledę, z której pochodzi płaszczyk w jodełkę. Gdyby wisiał w jakiejś sieciówce, to z pewnością fasonem i wzorem świetnie dopasowałby się do obecnych trendów. Zestawiłam go z botkami Next, melanżowym szalem (ten ładnie komponuje się z jodełką) i cygaretkami. Wykorzystując ubrania sprzed lat staram się je zestawiać z nowymi i modnymi - wówczas całość nabiera charakteru, nie jest staromodna, ale intrygująca. Wam radzę robić podobnie.

Jako ciekawostkę wspomnę, że niedawno w Glamour pośród wielu artykułów pojawił się krótki tekst o wystawie Heleny Bohle-Szackiej, która w połowie lat 60-tych była kierownikiem artystycznym w domu mody Leda, z którego pochodzi właśnie prezentowany płaszcz. Jej projekty sprzed lat (np. w kratkę czy pepitkę) nie ustępują tym współczesnym i idealnie wpisałyby się w niejeden nowy trend. Jeśli posiadacie w czeluściach szaf podobne skarby, to wyjmijcie je na światło dzienne. I noście!

Płaszcz vintage Leda, wybrane przeze mnie płaszcze >

moda damska pl
 moda damska pl
modadamska
 damska moda
modadamska pl
moda damska pl
moda damska blog
 damska moda
moda damska pl
 modadamska pl
 moda damska
moda damska
 moda polska pl
 moda polska
  moda polska
  moda polska




 moda damska
  moda polska pl
total look
http://minimalissmo.blogspot.com/p/m-kolekcja.html

eleganckie stylizacjestylizacje do pracystylizacje vintagestylizacje bohocodzienne stylizacjehttps://minimalissmo.blogspot.com/search/label/ekstrawaganckie

Inne stylizacje

43 komentarze

  1. Zestaw jak zawsze pierwsza klasa! Zakochałam się w tych botkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Pani wygląda jak zawsze ja wiele ubrań wyrzuciłam bo były za małe mi obecnie żałuje bo teraz były by jak znalazł.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak jest, że wyrzucimy coś pochopnie (bo za małe, niemodne itp.). Ja teraz staram się rzeczy, których chwilowo nie używam, ale są ładne i dobrej jakości nie wyrzucać, tylko przechować. Oczywiście nie wszystko, bo nie mam tyle miejsca, ale te najładniejsze i najlepsze zostawiam. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Lovely outfit, I love the different shades of grey :)

    Walking Freckle

    OdpowiedzUsuń
  4. Classic style like always!!
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  5. płaszcz jest idealny! Dałabym się za taki pokroić <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super. Cieszę się, że i w dzisiejszych czasach miałby wzięcie:)

      Usuń
  6. Classy grey outfit!

    Have a lovely Sunday :)

    https://dinamighty.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze chętnie tu zaglądam, uwielbiam Pani zabawę formą i kolorem. Zdecydowanie wolę te jesienne i zimowe stylizacje. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Przy tworzeniu zestawów jesienno-zimowych ma się zdecydowanie większe możliwości komponowania, choć wiosna też może być ciekawa, z marynarkami, trenczami, eleganckimi spódniczkami.

      Usuń
  8. Pamiętam Modę Polską, Telimenę, Dianę ale nie znałam firmy Leda. A co do stylizacji to klasyka w Twoim wydaniu jest godna zainteresowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najbardziej zapamiętałam Modę Polską i Telimenę. Kiedyś firmy nie myślały o marketingu jak teraz. Jak coś było godne uwagi (jeśli w ogóle było w sklepach) to się sprzedawało od razu:)

      Usuń
  9. Bardzo fajny pomysł z tym nadawaniem nowego życia "starym" ubraniom. I cieszę się, że powiedziała Pani wreszcie głośno, że to ciągłe dążenie do nowego, modnego... jest frustrujące.
    Od jakiegoś czasu zaglądam na Pani bloga i bardzo mi się podoba tu ten spokój, konsekwencja, elegancja... Jest Pani dla mnie inspiracją. Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję, bo bloga prowadzę przede wszystkim, żeby pokazać Wam ciekawe, czasem nawet proste zestawy, które można wedle własnych potrzeb modyfikować. A frustracja ciagle narasta, bo jesteśmy bombardowane nie tylko przez sklepy,prasę, modnie ubrane prezenterki czy reklamy, ale też przez media społecznościowe i niestety przez blogi również - gdy dołożymy do tego często śmiesznie niskie ceny ubrań, to może być problem. Uważam, że w końcu trzeba pozwolić nam, kobietom cieszyć się z tego co mamy i w czym dobrze wyglądamy. Inaczej ciągle będziemy miały niedosyt. Uwielbiam modę i trendy, ale potrafię powiedzieć też stop. Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Jak zawsze pięknie i ciekawie! Ja również staram się komponować stroje z tego co już mam w szafie,a Pani stylizacje są dla mnie podpowiedzią:)
    Pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to właśnie chodzi. Obserwujmy, inspirujmy się, a potem stańmy przed szafą i spróbujmy skomponować coś z własnych ubrań. Jeśli uważamy, że czegoś nam brakuje to zastanówmy się czym możemy daną rzecz zastąpić. Ja np. gdy podoba mi się jakiś kolor, a nie mam żadnego ubrania w tym kolorze, próbuję wykorzystać go np. w dodatkach, które w połączeniu z innym kolorem będą przykuwać uwagę. Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Bardzo słuszna sugestia Magdaleno! W ofertach współczesnych sklepów można się niezle pogubić , zapominając również iż mamy bardziej wartościowe ubrania w szafie. Wyglądasz cudownie w tym zestawie, olśniewająco i super kobieco!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alu. Właśnie te ubrania warto czasem pokazywać, bo inaczej nam zginą w gąszczu nowości.

      Usuń
  12. Piękny zestaw, kobiecy i elegancki! Bardzo mi się podoba!! <3

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Hola Magdalena, estás elegantísima ! Me encantan las texturas en este look.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie!
    odkryłam Pani blog stosunkowo niedawno- ale już wiem że będę stałym bywalcem Przejrzałam chyba całą dostępną historię wpisów i jestem zachwycona! Blog jest bardzo ciekawy, strona graficzna dopracowana- a stylizacje eleganckie, stonowane, ponadczasowe. Uwielbiam paryski styl ubierania który Pani pokazuje.

    PS
    wpis o trendach na 2018 pouczający i potrzebny-wiele blogerek o takich tematach zapomina-prezentując jedynie ciągłe stylizacje dnia..

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekny,klasyczny look :) Bardzo konsekwentny w kolorystyce i formie ,swietnie :)
    Pozdrawiam Renata.

    OdpowiedzUsuń
  16. Klasyka zawsze się obroni, szczególnie ta dobrej jakości. Niestety, coraz trudniej o tę jakość i trzeba się nieźle naszukać, aby znaleźć odpowiedni model i nie rozbić przy tym banku :)
    SH są tu bardzo pomocne. I dno szafy mamy czy cioci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo eleganckie i stylowe zestawienie, świetnie dobrane. Taki look kojarzy mi się z jesienią ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeste pod wrażeniem ile polskich marek robi światową karierę obecnie http://kolorowaszafa.com/znane-polskie-marki-odziezowe/ !

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja lubię polować na wyprzedaże znanych marek. Za dużo mniejsze pieniążki można się modnie ubrać, czy jakieś ciekawe dodatki sobie dobrać. Dlatego warto na takie polować.

    OdpowiedzUsuń
  20. na prawdę bardzo fajne i eleganckie ciucy. ja coś podobnego niedawno kupiłam tutaj <a href='http://www.marywilska44.com/sklepy/by-o-la-la-2/">http://www.marywilska44.com/sklepy/by-o-la-la-2/</a> i musze Ci powiedzieć, że na prawdę świetnie mi sie w tym chodzi. Mam nadzieje, że Twoje sa tak samo super jak moje!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nim się obejrzymy już trzeba będzie wyciągać z szafy cieplejsze ubrania, ale póki co ja cieszę się latem i jeszcze niejedne zakupy zamierzam zrobić. Na https://butymodne.pl/ipanema-guma-p40.f116.html są różnego rodzaju klapki, takie nawet do wody. Jeszcze mi się przydadzą tym bardziej, że urlop dopiero niedługo zaczynam.

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę powiedzieć, że długo szukałam dobrego polskiego bloga z dobrymi stylizacjami !wreszcie znalazłam!piękne zestawy i połączenia.pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja właśnie przekroczyłam 40 i nie ukrywam ze interesuje się moda w tym wieku, chcę nadal ubierać się ładnie i modnie. Na szczęście jest wiele sklepów z odzieżą dla Pan po 40, ostatnio fajną odzież widziałam tutaj https://fashionpolska.pl/odziez-damska . A Pani płaszczyk jest mega.

    OdpowiedzUsuń
  24. W ofercie na stronie https://www.pakamera.pl znajdziecie najróżniejsze ubrania, kosmetyki, produkty dla ciała i włosów od polskich marek i rodzinnych manufaktur. W ich sklepie znajdziecie wyłącznie wyjątkowe, wyróżniające się produkty.

    OdpowiedzUsuń

Wyselekcjonowane produkty ze sklepów

kurtki damskie wiosna 2024moda wiosna lato 2024 2024trencze damskie klasycznepłaszcze jesienne 2024moda damska jesień 2023modne buty wiosna lato 2024tanie ubrania blog modowymoda trendy 2024modne buty wiosna 2024modne buty wiosna 2024płaszcze jesień wiosna 2024modne swetry damskie jesienne 2024kurtki damskie wiosna 2024modne buty wiosna lato 2024modne torebki 2025


social media minimalissmo

Facebook Minimalissmo Instagram Minimalissmo  Postaw mi kawę na buycoffee.to



Strona wykorzystuje linki afiliacyjne.