Animal print - jesienny trend


Ciepła i słoneczna jesień zaowocowała kilkoma spontanicznymi wyjściami w miasto, oto kolejna propozycja na jesienne dni. Zamszowa kurtka, w której 3 lata temu chodziłam niemal codziennie, teraz znowu ujrzała światło dzienne. Ponownie doceniłam jej urok, wygodę i jakość wykonania (kolejny dowód, żeby nie wyrzucać wszystkiego w czym się chwilowo nie chodzi), idealnie pasuje do dżinsów i trochę niecodziennych butów, które zwracają uwagę swoim fasonem, a ponieważ uwielbiam wszelkiego rodzaju szaliki, do tej stylizacji wykorzystałam dwa różne.

Animal print: buty i torebka z motywem krokodyla,
szalik w panterkę i "kamelowa" kurtka

Włoskie buty wykonane są w całości ze skóry naturalnej, i jak na włoski wyrób przystało, są szalenie wygodne. Wyszukałam je na allegro za jedyne 36 zł. Nie zabrakło też dodatków z modnymi obecnie motywami zwierzęcymi - szalika w panterkę i torebki we wzorek imitujący (podobnie jak na butach) skórę krokodyla. Bardzo lubię ten zestaw, ponieważ drzemie w nim duży potencjał - wystarczy zmienić szalik, torebkę czy buty i uzyskujemy odmienny charakter całości, co pokażę już w następnym wpisie.

eng.
Sunny autumn resulted in a number of spontaneous entrances into the city - here's another autumn look. Suede jacket, which three years ago I wore almost every day, and now again saw the light of day. Again, I appreciated her charm, comfort and quality (it is further proof that not throw everything which is temporarily not in use), ideally suits for jeans and some unusual shoes that draw attention their fashion.

Italian shoes are made entirely of leather, and as befits the Italian product, they are extremely comfortable. I invented it for www.Allegro.pl for only 10$ (new), also a few years ago. It's animal print. Obviously could not miss a scarf and  handbag sachet with animal pattern. I really like this set because it is hidden in it great potential - just change the scarf, handbag or shoes and get a different nature entirely, as I will show in the next entry.




 








A tu wersja z kolejnym szalem










Inne stylizacje

4 komentarze

  1. Czytając ostatni komentarz na moim blogu postanowiłam odpisać tutaj i troszkę pomóc.
    Tak brzmiał te komentarz : "Bardzo przydatny post, ale w praktyce trudno to osiągnąć, ja nie mam jeszcze ANI JEDNEGO obserwatora, a posty wrzucam regularnie i na wielu portalach społecznościowych, a wydaje mi się, że mam całkiem ciekawie.
    Zapraszam, może ktoś mnie w końcu poobserwuje :)"

    Polecam zapisać się na fb na jakieś grupy związane z blogowaniem oraz skorzystać ze stron DDOB.com oraz zblogowani.pl
    Także polecam przeczytać mój post który także pomoże http://takpoprostuzyc.blogspot.com/2015/10/jak-dobrze-prowadzic-bloga.html
    A w razie jakichkolwiek pytań zapraszam do konktaktu : http://takpoprostuzyc.blogspot.com/p/kontakt.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kurteczka i szalik :) Podoba mi się!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze zastanawiałam się nad taką kurtką ale schodzącą do dołu i z frędzlami, w indianskim stylu

    OdpowiedzUsuń

Wyselekcjonowane produkty ze sklepów

kurtki damskie wiosna 2024moda wiosna lato 2024 2024trencze damskie klasycznepłaszcze jesienne 2024moda damska jesień 2023modne buty wiosna lato 2024tanie ubrania blog modowymoda trendy 2024modne buty wiosna 2024modne buty wiosna 2024płaszcze jesień wiosna 2024modne swetry damskie jesienne 2024kurtki damskie wiosna 2024modne buty wiosna lato 2024modne torebki 2025


social media minimalissmo

Facebook Minimalissmo Instagram Minimalissmo  Postaw mi kawę na buycoffee.to



Strona wykorzystuje linki afiliacyjne.