Modne, niemodne?


 high boots
Ta sesja chyba była skazana na niepowodzenie - za dużo przechodniów, natrętna pani śledząca w oknie i gapiąca się na mnie, za mocne słońce, miejscówka też nie najlepsza. Wyciągnęłam wnioski i brnę dalej. Ale do rzeczy. Przedstawiam sesję z białym dwurzędowym płaszczem kupionym w New Look, bordową spódniczką z Orseya, czarnym wełnianym golfem sprzed dobrych „nastu” lat i na koniec najważniejsze - czarne zamszowe muszkieterki, kupione 3 lata temu.  


Czarne, zamszowe muszkieterki

Czy można było przewidzieć wcześniej, że w tym sezonie to będzie hit? Jeśli przez lata obserwuje się modę, panujące trendy w sztuce, dizajnie a nawet w stylu życia, to można zaryzykować - kupić coś fajnego wcześniej, za niewielkie pieniądze i czekać na odpowiedni moment. Tak było i tym razem. Tak jak pisałam kilka dni wcześniej - warto czasem coś "zarchiwizować" na lata (jeśli jest miejsce) , żeby  w odpowiednim momencie wstrzelić się w panujące trendy. Gwarantowana satysfakcja. Wam też takiej satysfakcji życzę.

A na koniec bonusowa ciekawostka - często widzę ładnie ubrane kobiety z zakupami w reklamówkach. Niefajnie to wygląda. Ja ostatnio zauważyłam w zwykłym sklepie wielobranżowym świetną torbę na zakupy. Taką w panterkę. Wygląda uroczo i jak na torbę "zakupową" bardzo elegancko, zajmuje mało miejsca w torebce, a kosztowała jedyne 4,50zł. Nie mogłam się oprzeć i umieściłam ją na jednym ze zdjęć.

Płaszczyk New Look 90zł
Spódnica Orsay 20zł
Kozaki Venezia 199zł
Golf i dodatki kolekcja własna

turtleneck




 
 high boots


muszkieterki






 

Inne stylizacje

21 komentarze

  1. Bardzo podobają mi się takie zrównoważone, jesienne stylizacje. Z nutką elegancji i bardzo kobiece :)
    A zdjęcia (i miejsce) wyglądają bardzo fajnie, niepotrzebne zamartwianie się o przechodniów, z czasem można się przyzwyczaić. Mnie na początku też to bardzo peszyło, ale wystarczy się po prostu uśmiechać i dalej robić swoje.
    Widziałam, że zakwalifikowała się Pani do ćwierćfinału Wrocław Fashion Meeting - gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa, a z ćwierćfinału bardzo się cieszę, na początek blogowania takie coś dodaje otuchy :)

      Usuń
    2. Zdecydowanie się należy :) Ja początkowo strasznie się stresowałam na samą myśl wyjścia na wybieg, teraz trochę mi już przeszło i traktuję to bardziej jako nowe, ciekawe doświadczenie. Co będzie to będzie ;)

      Usuń
  2. Ciekawa stylizacja, elegancka, ale zaskakująca. Jestem oficjalnie zakochana w tych butach. Spódnica również cudowna, aż żałuję, że sama spódnic nie noszę bo bardzo źle się w nich czuję ;)

    niutta.blogspot.com
    -Niuta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jakoś zdecydowanie pewniej czuję się w spodniach, ale niestety mąż preferuje spódnice i sukienki:), więc trochę spódnic pojawiło się w mojej garderobie.

      Usuń
  3. Ale fajnie wyglądasz, kobieco, elegancko, zgrabnie i tak ja właśnie też lubię, super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie wyglądasz, kobieco, elegancko, zgrabnie i tak ja właśnie też lubię, super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja :)

    Dobranoc!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam kolejną czterdziestkę :) cieszę się kiedy widzę piękną kobietę pokazującą swój styl :) będę częstym obserwatorem bloga :) pozdrawiam i dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za komentarz, dodaje otuchy i odwagi.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super spódnica, ciekawa stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ladnie wygladasz, zgrabnie i mega sexy:)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Woow ale nogi!!! Ja też miewam różne przeboje na sesjach i potem jest mi trudno wybrać zdjęcie z jakąś dobrą mimiką na twarzy ;-) Piękna i świetnie dopracowana stylizacja. Podoba mi się bardzo Twój styl :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa, a po komentarzach widzę, że sesja tak całkiem na marne nie poszła, ale i tak ciągle się uczę.Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Biorę ten look w całości, kapitalna propozycja na modny jesienny design.
    ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Modne :)

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Love the boots! Very sexy legs!

    My blog: Street Style City

    Also have a look at my photography page Photography

    OdpowiedzUsuń

Minimalissmo dziękuje za każdy komentarz.

OSTATNIE KOMENTARZE

PRZYDATNE TAGI

Fanpage