Zrobiona na szaro

minimalissmo

Był już biały golf na sportowo, był czarny w wersji eleganckiej, więc teraz przyszła kolej na szary, wełniany, pleciony golf. Wypatrzony w second handzie za 6zł. Do tego krótkie, wełniane, szare spodenki New Look, biała bluzka i dodatki w postaci skórzanych rękawiczek oraz, tym razem bardzo niesfornych, korali.


Cały zestaw utrzymany jest w jednolitej stonowanej kolorystyce, bez dodatkowych akcentów kolorystycznych. Od krótkich spodenek, bez względu na porę roku jestem uzależniona, bardzo je lubię gdyż są wygodne i praktyczne, stanowią alternatywę dla klasycznej spódniczki. Jesienią lub zimą niezbędnym dodatkiem do szortów są oczywiście rajstopy, najlepiej kryjące, bardzo oryginalnie wyglądają też rajstopy kolorowe lub grube wełniane we wzory. Jesienią szorty rewelacyjnie prezentują się z zakolanówkami i oficerkami. Jeśli pogoda będzie sprzyjać to w niedalekiej przyszłości zaprezentuję właśnie taki zestaw z szortami w roli głównej.

eng.
So now the turn of gray wool, braided turtleneck. I found it in the second hand shop for 1,5 $. To this wool, gray shorts New Look, a white blouse and accessories in the form of leather gloves and, this time a very unruly corals
necklace. The whole set is in uniform soft colors, without extra touches of color. I am dependent from shorts. I like them very much because they are convenient and practical, an alternative to the classic mini skirts. In autumn or winter essential addition to shorts are tights, preferably opaque. Also very original look with tights - colored or patterned wool. If the weather is conducive to it in the near future will present just such a set of shorts in the lead role.


turtleneck

turtleneck




turtleneck minimalissmo


* * *


Na koniec wariacja stylizacji ze sneakersami i marynarką, a że w tle piękna jesień, to aż żal by było nie wrzucić kilku fotek.





Inne stylizacje

26 komentarze

  1. Swietne zdjecia, cudowna jesien i Ty pieknie wygladajaca na jej tle. Bardzo ladny zestaw, ale to Twoje super zgrabne nogi, glownie przyciagaja uwage !

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. to prawda, zdjęcia super! :) a stylizacja bardzo ciekawa, bardzo ładny ten szary golf! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba, a zdjęcia są zasługą męża :)

      Usuń
  3. Ciekawe zestawy, preferuję ten drugi ze sportowymi butami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię sneakersy, ale nie zawsze czuję się w nich dobrze, a te komentarze udowadniają, że nie jest tak najgorzej...

      Usuń
  4. Druga wersja zdecydowanie lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło to słyszeć, a ja myślałam, że właśnie w tej drugiej nogi gorzej wyglądają :)

      Usuń
  5. Świetnie połączyłaś style, a szarości uwielbiam nieziemsko ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładnie wyglądasz. Nie zawsze podobały mi się szorty z rajstopami ale u ciebie wyszło super, kolory dobrane i te nooogggii:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne takie połączenie długie-krótkie, ciekawa propozycja jesienna :) A wersja z białym golfem również mi się podobała, mało kto ubiera się prawie w całości na biało, ludzie preferują jednak czerń. A szkoda, bo biel również można fajnie łączyć, co Pani udowodniła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobało.Wiem, że być może biel jest niepraktyczna, ale elegancka.Choć w sumie nie mogę narzekać, bo nawet nie brudzą mi się za bardzo białe spodnie.Pozdrawiam ciepło Ewciu!

      Usuń
  8. Fajny pomysł na założenie golfu z krótkim rękawem na bluzkę.
    Dziewczyno jakie Ty masz super nogi!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za komentarz!!! Jestem zmarzluchem, więc pod golfem bez bluzki ani rusz :)

      Usuń
  9. Pokochałam szarości w tym sezonie. Bardzo podoba mi się ten sweterek - dla mnie odgrywa tu pierwsze skrzypce! i świetne połączenie z szortami :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiona na szaro ale z jakim wdziękiem :)) nogi ma niebiańskie !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam szarość jesienią :) Jest świetną bazą do wielu stylizacji. Bardzo podoba mi się Twój sweterek <3
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I właśnie za to uwielbikam buszować w SH, bo można ubrać się za grosze, a wciąż wyglądać modnie i stylowo- kochana jesteś doskonałym tego przykładem :)
    świetny ten golf Ci się trafił :)

    A ta jesien u Ciebie jest przepiękna ! taka jak w bajkach, czy filmach własnie pokazują- piękna, kolorowa, sloneczna...nie to co u mnie... liście już dawno zgniłe leżą na ziemi podeptane przez ludzi, wciąż pada, jets ponuro, zimno- pelna deprecha :/

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Madziu,

    dziękuję za odwiedziny. Cieszę się podwójnie że dołączyłaś do blogsfery - po pierwsze, że przejrzałam już historię postów i poczytałam o genezie bloga, i jak piszesz chcesz pokazać, że "w dobrych ubraniach kupionych prawie pół wieku temu można i dziś fajnie wyglądać" - podpisuję się całkowicie pod tym stwierdzeniem, i też taka idea przyświeca mi w blogowaniu, a po drugie - cieszę się, że osoba z tak fajnymi poglądami jest właśnie z Gliwic :). Dołączam do grona obserwujących, i z miłą chęcią będę zaglądać regularnie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za tak miłe słowa, Twój blog bardzo mi przypadł do gustu, jest mega klimatyczny i kojarzy się z fajnymi czasami, wiec również będę odwiedzać :). Pozdrawiam

      Usuń
  14. Zawsze podobały mi się spodenki w takiej jesienni-zimowej wersji :).
    P.S. Dziękuje za odwiedziny u mnie :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz fajne, niebanalne pomysły, więc będę odwiedzać :)!

      Usuń
  15. piękna stylizacja! super jest ten golf:) no i oczywiście zdjęcia genialne, masz zdolnego męża :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję za odwiedziny i obserwację. :*
    Cudowne zdjęcia, obydwie stylizacją są bardzo fajne, ciekawe połączenia,lecz ta druga bardziej mi się podoba.Obserwuję i pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny zestaw w obu wersjach.

    OdpowiedzUsuń

Minimalissmo dziękuje za każdy komentarz.

OSTATNIE KOMENTARZE

PRZYDATNE TAGI

Fanpage