Turkusowo-pastelowo


Ostatnimi laty wszelkie odcienie turkusu i morskiego działały na mnie jak płachta na byka. Cokolwiek zamajaczyło w tym kolorze, musiałam to mieć (oczywiście w granicach zdrowego rozsądku). Powoli mi to przechodzi, jednocześnie przerzuciłam się na czerwienie, szarości i brązy. Wciąż jednak bardzo lubię turkusy i z dodatków w tym kolorze z pewnością długo nie zrezygnuję. 
Dzisiaj będzie więc trochę turkusowo, cukierkowo i pastelowo. Kolorową stylizację składającą się ze swetra i torebki, różowej apaszki oraz białych jeansów przygotowałam pod świecące słońce za oknami. Co prawda  słońce faktycznie cudnie świeciło, ale przeszywający, nieprzyjemny, zimny wiatr, dał mi w kość. W tym roku stylizacji "sweterkowych" raczej już nie będzie, a kolejne zestawy mam przygotowane w zupełnie innych tonacjach kolorystycznych.












Inne stylizacje

33 komentarze

  1. Pięknie wyglądasz! Śliczny masz ten płaszczyk! ;)
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyglądasz, pastelowe kolory przywołują na myśl wiosnę a tu grudzień i niestety wieje. Ja trochę przeziębiona, chyba właśnie mnie przewiało. A sweterek bardzo ładny, stylizacja taka lekka, przyjemna, fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy bardzo zestaw. Sliczna masz apaszka i torebeczke, Magdaleno!

    Pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pozytywny zestawik jak na tę porę roku :) nie dziwię się, że lubisz turkusy bo dobrze Ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaaak pięknie!!! Słońce i zimny wiatr, to jak powitanie królowej śniegu! Jest pięknie, bo kolorki mają takie chłodne odcienie, a jednocześnie jest kolorowo! Ja mam taką przypadłość, że mimowolnie jesienią przerzucam się na brązy, beże, szarości, czernie, i to wrzosy, a później narzekam ze ulica monotonna ;). Super, że taką stylizacją wprowadzasz pozytywny nastrój!

    P.s. Też uwielbiam turkusy :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze ładniej by wyglądał ten zestaw na śniegu, ale jak na razie tego elementu scenografii brak:)...Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Może coś sypnie na święta ;).

      P.S. W temacie filmów, ja teraz robię maraton "Gwiezdnych Wojen" ;), no cóż nie zawsze bywa ambitnie ;)

      Pozdrawiam! :)

      Usuń
    3. Ja za "Gwiezdnymi wojnami" nie przepadam, ale mąż je uwielbia, więc będę musiała mu towarzyszyć... "Wiek Adeline" zobaczyliśmy - ciekawy pomysł i klimat filmu, ja chyba nie narzekałabym na taką przypadłość...a gdyby naukowcom udało się powstrzymać zmiany w kwasie dezoksyrybonukleinowym, to może kiedyś to będzie zjawisko powszednie. Jak będziesz miała jakieś fajne propozycje filmowe to daj znać:)

      Usuń
  6. ładny ten sweterek, przypomina mi lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aww i love that sneakers!
    Awesome outfit ^^

    Kisses xxxx
    Cantinho da Suu

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze zazdrościłam brunetkom, że tak ładnie im w takich cukierkowych odcieniach jest ;) Spoglądam z zazdrością, bo sama w takich barwach straszę, niestety ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja od zawsze uwielbiam kolory ziemi, beże, brązy, oliwki, a mając takie kolory przy twarzy wyglądam na potwornie zmęczoną, jedyne co mnie wtedy ratuje to biała bluzka, która je oddzieli. Dlatego moja szafa jest pełna fuksji, turkusu, ale ostatnio przerzuciłam się trochę na czerwień, w której tez mi dobrze. A Tobie faktycznie w takich kolorach nie najlepiej by było.

      Usuń
  9. Uwielbiam przełamywanie stereotypów - białe spodnie nie tylko latem! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorystyka przyjemna dla oka, turkusu u mnie w szafie prawie brak, chociaż zawsze go lubiłam i lubię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również miałam kiedyś etap na turkusowy dopóki ktoś mi nie zwrócił na to uwagi-kolor ten chyba uzależnia haha :-) Pięknie wyglądasz w tym pastelowym zestawie. Kolory te dodają prawdziwie dziewczęcego wdzięku. Bardzo podoba mi się Twój kardigan :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie wyglądasz a ten płaszczyk jest przepiękny :O Jeszcze raz muszę obejrzeć zdj:*
    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie, pastelowo, podziwiam Twój styl!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak na razie każda stylizacja, którą mogę zobaczyć tutaj na blogu bardzo mi się podoba. Osobiście nie przepadam za kolorem turkusu, ale patrząc na te zdjęcia to sama chętnie bym się tak ubrała.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. you look so fresh and radiant in all pics! Love the combination of outfit!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pozytywnie wyglądasz w takich jasnych kolorach :) I podoba mi się taka niezwykła torebka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Honestly you have got here, some great photos! That outfit is just beautiful, love those colours..You didn´t play in the safe way and you nailed it! =)
    Great choices!

    Do you wanna follow each other? I follow right back..just let me know!
    http://nuancesbyritadias.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx you for nice comment and invited me. I follow yor blog with pleasure. Your blog is also very interesting.

      Usuń
  18. Lovely blog. I like your cardigan, teh color it's a so delightful. P.s new follower. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, pięknie wyglądasz w pastelach! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się ten zestaw, świetne kolory, pięknie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  21. kolorystyka jest taka piękna, pełna pasteli. i niech ktoś spróbuje powiedzieć stop pastelom w okresie zimowym :-)
    Ciekawie zestawiona całość :-)
    Z przyjemnością obserwuję :_)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorystyka, w szczególności swetra zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Wspaniale się prezentuje :)
    Aknezz

    OdpowiedzUsuń
  23. Musze przyznac ze sama nigdy nie pomyslalam o polaczeniu tych dwoch kolorow, a prezentuja sie pieknie razem!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina


    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna stylizacja. Najbardziej jednak podobała mi się ta w szortach z czarnymi rajstopami (z postu listopadowego "zrobiona na szaro") i dlatego chciałam cię prosić o częstsze zamieszczanie stylizacji tych szortów w zestawie z kryjącymi rajstopami nie tylko koloru czarnego ale dla urozmaicenia np szarego. Pozdrawiam i czekam na kolejny twój wpis również stylizacji rajstop z szortami.

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylizacje z szortami oczywiście, że będą i to nie tylko z szarymi rajstopami:)

    OdpowiedzUsuń
  26. super ! ładna stylizacja :) osobiście bym ubrała inne buty ale za to ten sweterek jest prześliczny :) ja w turkusie, morskim kolorze mam mało rzeczy, a nawet prawie w ogóle! :)

    OdpowiedzUsuń

Minimalissmo dziękuje za każdy komentarz.

OSTATNIE KOMENTARZE

PRZYDATNE TAGI

Fanpage