Pokoloruj swój świat


Gotowe na kolejną dawkę koloru? No to zapraszam. Tak jak pisałam już wcześniej, lubię wykorzystywać te same ubrania do tworzenia wielu różnorodnych stylizacji, więc ponownie musztardowa kurtka Stradivariusa, tym razem w połączeniu z fioletowymi dodatkami.


Mam wrażenie, że zwłaszcza zimową porą za często uciekamy w bezpieczne odcienie szarości i czerni, choć oczywiście są one bez wątpienia eleganckie, to dajmy się jednak od czasu do czasu porwać kolorom - niech inni obejrzą się za nami na ulicy. Ubarwmy smutną jesienno-zimową aurę, mamy tyle możliwości, a tak mało z nich korzystamy. Wczoraj w centrum handlowym zrobiłam mały eksperyment i obserwowałam jak poubierani są ludzie. Wynik obserwacji - prawie wszyscy są ubrani na czarno lub szaro, odmianą były odcienie brązu lub beżu. Nikt poza jednym panem w czerwonych spodniach nie zapadł mi w pamięć. Smutna rzeczywistość. A zatem - kolorujmy nasz świat ubiorem!

Jeśli nasza szafa jest raczej w stonowanych barwach i nie chcemy wydawać pieniędzy na kolorowe spodnie, spódnice i swetry, to wystarczy posilić się kolorowymi dodatkami: rajstopy, szale i np. rękawiczki - kosztują grosze, zajmują mało miejsca, a mogą codzienne stylizacje odmienić nie do poznania.

Kurtka Stradivarius 119zł
Rajstopy allegro 4,90zł
Golf allegro 15zł
Szalik Carrefour 1zł
Sukienka, buty, rękawiczki kolekcja własna













Inne stylizacje

46 komentarze

  1. żołty bardzo ładnie pasuje do fioletowego:) podoba mi się szalik, świetny jest!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, szalik faktycznie fajny udało mi się wynaleźć :)

      Usuń
  2. Ja właśnie większość ubrań mam w szarej kolorystyce, tylko pojedyncze rzeczy w kolorach. Czasami boję się eksperymentować.

    Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię szarości, ale na nie zawsze znajdę czas, więc często dla odmiany wybieram kolor.

      Usuń
  3. Wow jak kolorowo :) Pozytywnie i pięknie :) Zestawienie kolorów idealne.
    Super szal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszy mnie, że szalik - choć wyprzedażowy biedak za 1zł, to podoba się innym:)

      Usuń
  4. Bardzo łądnie Ci w takim zestawieniu!
    Idealny kolor do Twojej karnacji!

    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona! To są moje kolory, to jest "mój" sposób na zestawianie żółci/musztardowości!

    To bordo dodane do nich wielbię bezgranicznie!

    Mnie się podobasz, Madziu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki wielkie! Ja za to wskoczyłabym w buty i całą stylizację z Twojej ostatniej sesji. W modzie fajne jest to, że nie trzeba nic, a jednocześnie można wszystko i ja to uwielbiam.

      Usuń
  6. ja też lubię czasem zawiesić oko na przechodnich, aby zbadać paletę barw ich codziennego ubioru i mam podobne spostrzeżenia, niestety.
    może gdybym w czasie Twoich obserwacji przemknęła obok też bym została zapamiętana, gdyż chodzę w długiej czerwonej kurtce-płaszczu, beżowych długich kozakach, niby nic wielkiego, a i tak czuję że się wyróżniam.
    Ale Ty, w dzisiejszej propozycji zapadasz w pamięć bezwarunkowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to z pewnością bym Ciebie zauważyła, bo jak już sobie wyobrażam ten długi płaszcz i kozaki, to wiem, że to musi być coś KONKRETNEGO! Pozdrawiam.

      Usuń
  7. To zestawienie kojarzy mi się z taka małą dziewczynką :D Boże Cudnie wyglądasz! Piękne dziewczęce zestawienie :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromnie cenię za kolory! Za piękny odcień fioletu, wzorzysty szal i dołączenie błękitu :))

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: samurajski kok i peleryno-narzutka, czyli połączenie (nie)oczywiste - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kolorowe zestawy !
    świetnie połączyłaś wszystkie kolory
    całość urzeka - a moje serce skradły buciki :)
    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja lubię od czasu do czasu zaszaleć na maksa z kolorami, tak już mam, ważne żeby zastosować odpowiednią paletę barw, wtedy osiągniemy zamierzony efekt.

      Usuń
  10. Piękny i odważny zestaw, rajstopy stworzone tylko do tak zgrabnych nóg jak Twoje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, masz rację, rajstopy w takich jasnych kolorach niestety pogrubiają, ale się odważyłam :) Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Tutul podobny jak u mnie w poscie:

    http://www.elisabeth-brzeski.blogspot.de/2015/03/pomaluj-mi-swiat_10.html

    i rowniez kolory identyczene: zolc i fiolet jak w moim poscie:

    http://www.elisabeth-brzeski.blogspot.de/2015/02/lawendowa-i-rozana-przyjazn-czii.html

    To mile uczucie wiedziec i widziec, ze inni sie inspiruja moimi postami:)

    Wygladasz uroczo w tych barwach ! Pozdrawiam milo:)


    OdpowiedzUsuń
  12. Tytuł chyba przypadkowo wyszedł podobnie, mi skojarzyło się z piosenką "Więc choć pomaluj mój świat na żółto i na niebiesko" :), a do żółtego fiolet bardzo pasuje, i czasem trudno uniknąć podobnych kombinacji, z racji wykonywanego zawodu (grafik)od wielu lat często używam właśnie takich połączeń kolorystycznych w składzie czasopism czy reklam, więc teoria koloru jest mi znana. A Twoja stylizacja też była urocza. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  13. Same żywe kolorki, mam takie rajstopki :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ kolorowo i słonecznie :) Idealnie na pogodę za oknem! Do twarzy Ci w takich mocnych barwach :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię eksperymentować z mocnymi kolorami, no i dobrze się w nich czuję, jak sama zauważyłaś. <3

      Usuń
  15. kolorowo i to się ceni, że nie jest szaro i ponuro! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, "kolorów u mnie dostatek", więc będzie jeszcze więcej :)

      Usuń
  16. Cudowna stylizacja i piękne kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, u mnie kolorowo, a u Ciebie "rockowo", równowaga musi być :)

      Usuń
  17. Rewelacja !! Bardzo energetyczny zestaw <3 Wspaniale wyglądasz w tej kolorystyce, odważnie, to lubię !!

    Miłego dnia,
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja bardzo lubię eksperymentować i bawić się kolorem. Buziaki.

      Usuń
  18. No to w tym zestawie nie tylko pan w czerwonych spodniach lecz również Ty byś się wyróżniała wśród ludzi w centrum handlowym.Rzeczywiście o tej porze roku raczej wszyscy na szaro-buro. A tak poza tym bardzo optymistyczny zestaw. Super kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę optymizmu nam się zawsze przyda, choćby tylko na zdjęciu. Pozdrawiam:)

      Usuń
  19. You look so stylish darling,love this outfit and colors :-)
    Kisses
    Ale
    http://alespinkfairytale.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  20. Co za cudowna musztarda! Świetna ta kurtka. ;)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. what a lovely post my dear
    your style is so inspiring
    lovely pictures :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  22. Aww, great look :) So stylish!


    fatacarolina.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  23. a ja dzisiaj w lumpie mierzylam plaszczyk o takim kolorze, ale był za duży buuuu :( a taki piękny ! :) :)

    Ciesze się, że pomimo ponurej pogody, Ty zdecydowalas się jeszcze na tak wyraźne i zdecydowane kolory, których niestety powoli zaczyna brakować na ulicach- na większości blogow, szaro, buro i ponuro grrrrr
    aż miło oko nacieszyć <3

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko cudowne, piękne kolorki. Sama tylko nie wiem czy odważyłabym się na żółte rajstopy.
    Pozdrawiam i zapraszam też do mnie: http://anulapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. You look beautiful!
    lovely pictures
    Xoxo

    www.gattavaidosa.com

    OdpowiedzUsuń
  26. To prawda, kolory u Ciebie królują i to w niebanalnych zestawieniach. Dla mnie zdecydowanie zbyt odważnie, ale Ty wyglądasz wspaniale w słonecznych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś faktycznie Ciebie w takim wydaniu nie widzę:), ale np. w połączeniu burgunda z czarnym i tylko akcentem musztardowego (np, na szalu swetrze czy rękawiczkach) to już tak. Pozdrawiam!

      Usuń
  27. Miks kolorów, wszystkie idealnie pasują do siebie. Udowadniasz, że zima nie musi być szaro bura.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie pamiętam kiedy nosiłam kolorowe rajtki, chyba jak miałam kilka lat!
    Zawsze cieliste/przezroczyste lub czarne ewentualnie szare. :) Może kiedyś się skuszę na kolor.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna kolorystyka! Te rajstopy fajnie wyglądają na Twoich nogach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. I love this outfit! I love the purple and yellow color scheme and I love how gorgeous you are in it!

    OdpowiedzUsuń

Minimalissmo dziękuje za każdy komentarz.

OSTATNIE KOMENTARZE

PRZYDATNE TAGI

Fanpage