Polskie Cape Town

szorty i koszula elegancka stylizacje

Szorty, to jeden z najwygodniejszych (przynajmniej dla mnie) elementów letniej garderoby - są praktyczniejsze od spódniczek, a spełniają te same funkcje. Tym razem prezentuję je w eleganckim wydaniu, w stonowanym karmelowym kolorze.

Spodenki są w komplecie z paskiem oraz białą bluzką o szerokich rękawach. Do tego dobrałam kolorystycznie buty i torebkę, a na przełamanie koloru - włoską apaszkę o klasycznym wzorze (zdobycz z SH za 2 zł).

Torebka mignęła może Wam już w jednym z poprzednich postów, ale dopiero dzisiaj kilka słów o niej. Jest niewielka - zmieści się do niej telefon, portfel i kilka drobiazgów. Wykonana jest naprawdę perfekcyjnie: przeszycia, pikowanie i wykończenie w środku są najwyższej jakości, do tego jest mięciutka w dotyku (skóra) oraz posiada eleganckie złote literki. Ze względu na wymiary spełnia rolę przede wszystkim dekoracyjną i z takim właśnie zamiarem ją kupowałam - po prostu ma być piękna i już, jak ta ten uroczy fragment promenady w Świnoujściu (prawda że kojarzy się z RPA?).

Spodenki, bluzka, pasek - SheIn
Szorty, krótkie spodnie >
Buty Gamiss
Apaszka SH
Torebka DKNY Zalando

eleganckie stylizacje z szortami

krótkie spodenki i koszula damskie

krótkie spodenki i koszula damskie



stylizacje z szortami lato 2024

stylizacje z szortami lato 2024

stylizacje lato 2024




eleganckie stylizacje z szortami 2023


najmodniejsze torebki 2023trendy wiosna 2022moda wiosna 2022ubrania eleganckietrendy wiosna 2022moda wiosna 2022moda lato 2022moda wiosna 2022moda wiosna 2022moda wiosna lato 2021francuski styl blog




Inne stylizacje

35 komentarze

  1. RPA? Jak najbardziej!
    O ile mnie wzrok nie myli rośnie tan nawet akacja. :)
    Stylizacja jak zawsze perfekcyjnie dopracowana. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, chętnie sama bym się tak ubrała, tyko ja niestety musiałabym zmienić buty na balerinki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne zdjęcia, klimat świetny. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio pokochałam szorty z wysokim stanem :) te twoje są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zestaw udowadnia, że i szorty mogą być eleganckie!

    Coś pięknego - i ta apaszka!

    To taka Ty, jaką Cię najbardziej lubię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Choć ja akurat nie jestem fanką szortów, to ten zestaw mnie zachwyca! Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. elegancko i z klasą, zarazem idealnie na upalne dni! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydanie szortów w bardzo eleganckim stylu! Apaszka i chanelkowa torebka sprawiają, że zestaw nie jest sztampowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Adoramos sempre com looks lindos. Arrasa! ♥
    Beijos
    Vou Arrasar

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, cute and feminine!) I adore this summer look!
    KireiKana

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz jak milion dolarów! SUPER! Zdjęcia do Vogue!

    Pozdrawiam,
    MONIQUE :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze pięknie, szorty wspaniale wyglądają na Twoich zgrabnych nogach!!! Torebeczka to taki cukiereczek do całości, cudnie!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne połączenie i mega zgrabne nogi ;) Podoba mi się bardzo kolorystyka tego zestawu i choć apaszka odbiega kolorystycznie, to ożywiła całą stylizację.
    Zwróciłam też uwagę na tło, faktycznie pięknie tam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialnie wyglądasz Magda, zachwycam się i Tobą i zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  15. I love this outfit. It is so well put together and you are so beautiful and fit!!!
    http://anicheberry.blogspot.co.za/2016/08/the-professional-procrastinator.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny look i piękność <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zakochana w tych zdjęciach :) Są niezwykłe :) Na pierwszy rzut oka myślałam, że wjechałaś na zagraniczne wakacje, a tu Polska :) Cudnie :)
    Nie mogę oderwać wzroku od tych spodenek. Leżą idealnie i podkreślają Twoją figurę :) A dzięki temu, że mają wysoki stan Twoje nogi wyglądają na jeszcze dłuższe :) Elegancko :) Ale co tu dużo mówić, ja po prostu UWIELBIAM Cię w bieli <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz piękne nogi, i bardzo dobrze, że je pokazujesz. Zestaw idealnie pasujący do Twojej zgrabnej sylwetki. Super fotki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie apaszki !!! Szorty cudowne. Połączenie camelowego, białego i granatu zawsze mnie zachwyca, ślicznie to wszystko połączyłaś i wyglądasz rewelacyjnie. Pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana wygladasz obłędnie! Super całość

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze przepięknie, zwłaszcza buty :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely colors and nicely styled Magdalena. You look comfortable and so dressed up with that pretty bag.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw. Wyszło elegancko, ale na luzie. Apaszka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. za każdym razem mnie zaskakujesz! Zestaw jest perfekcyjny - wszystko podoba mi się osobno, a razem tworzy bardzo zgraną całośc. Już nie wspomnę o Twojej świetnej figurze:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  25. To małe cudeńko spełnia swoją rolę, po prostu zdobi. Pięknie wszystko zestawiłaś, apaszka super. Pozdrawiam serdecznie ...

    OdpowiedzUsuń
  26. Początkowo myślałam, że to mini.Śliczne spodenki, ale do takiej długości trzeba mieć takie nogi jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale super stylizacja♥ Spodenki boskie ;)

    xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz super nogi, podoba mi się Twoja stylizacja. Udowadniasz, że nie tylko bardzo młode dziewczyny mogą nosić szorty w wersji wizytowej. Sandały wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie nogi muszą nosić szorty! Grzechem jest je zakrywać:)))
    Spodenki piękne! Kobiece i delikatne! Idealnie pasują do nich te ażurowe szpilki!
    Piękna całość!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Apaszka jest świetna! Bardzo fajny wygodny zestawik na lato:)
    + Ja akurat od szortów wolę spódniczki:D

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Wyselekcjonowane produkty ze sklepów

kurtki damskie wiosna 2024trencze damskie klasycznemodne buty wiosna lato 2024kurtki pikowane damskie 2024modne buty wiosna 2024modne torebki 2025płaszcze jesień wiosna 2024kurtki damskie wiosna 2024modne swetry damskie jesienne 2024modne buty wiosna lato 2024modne sukienki wiosna-lato 2024damskie buty wiosna lato 2024modne koszule damskie lato 2024modne koszule damskie lato 2024białe żakiety białe marynarki damskie na lato


social media minimalissmo

Facebook Minimalissmo Instagram Minimalissmo  Postaw mi kawę na buycoffee.to



Strona wykorzystuje linki afiliacyjne.