Kalejdoskop z 2016 roku

Będąc nastolatką uwielbiałam czytać kobiece miesięczniki, a właściwe jeden. Byłam mu wierna wraz z mamą przez wiele lat. Co miesiąc czekałam z niecierpliwością na prenumeratę, a potem czytałam od deski do deski. Nie raz podtrzymywał mnie na duchu ciekawymi wywiadami i artykułami, radził i otwierał nowe spojrzenie na świat.

W każdym numerze po nowym roku pojawiało się podsumowanie z różnych dziedzin życia, które bardzo lubiłam. Czasy się zmieniły, po prasę drukowaną z sentymentu sięgam sporadycznie, nie potrzebuję też już tylu dodatkowych porad, bo korzystam z własnego doświadczenia i zdobytej wiedzy. Dlatego tym razem sama stworzyłam takie małe podsumowanie mojego minionego roku. Pierwszego roku blogowania.

Przez ten krótki czas nauczyłam się bardzo wiele, przede wszystkim systematyczności i pokory, a nawet trochę sama się zmieniłam, nabrałam też pewności, że to co robię może pomóc innym w znalezieniu drogi do własnego stylu, a może i w uwierzeniu w siebie. W świat blogowania wchodziłam zupełnie go nie znając, nie wiedziałam o co w tym wszystkim chodzi i jak funkcjonuje. O moim niedoinformowaniu niech świadczy fakt, że myślałam, że w Polsce blogów jest...niewiele :). I chyba dobrze, bo gdybym wiedziała więcej, to dziś minimalissmo by nie istniało. Po roku blogowania czuję, że to co robię ma sens, dostaję motywujące i życzliwe maile od Czytelniczek, za które serdecznie dziękuję. Dużo firm chce ze mną współpracować, a liczba wyświetleń bloga urosła do kilkuset tysięcy. O czymś takim rok temu nawet nie marzyłam.

Mojej wizji stylu ubierania przyświecają, jak już kiedyś pisałam, cztery podstawowe cele: zachowanie proporcji, kompozycja, odpowiednie kolory, atrakcyjność i oryginalność. Na tej bazie można stworzyć wszystko. Prezentowałam Wam różne stylizacje, wplatając w nie trendy, ciekawe detale, trochę przeszłości i ekstrawagancji. Była elegancja, było retro, boho, styl angielski, francuski czy włoski. Co łączy te wszystkie zestawy? Wydaje mi się, że przede wszystkim czystość formy i jasność przekazu. Tworzone przeze mnie stylizacje mają na celu pokazanie ubrania użytecznego, a nie przebrania na blog. I bardzo się cieszę, że to też zauważyłyście.

Proponowane zestawy można wykorzystać naprawdę w wielu sytuacjach. Sprawdzą się na spotkaniach, w pracy, szkole, na wakacjach... Wiedząc, że każdy ma inne możliwości finansowe, starałam się korzystać z różnych półek cenowych,  nie raz sięgałam do szafy mamy czy babci, pamiątek po prababci, korzystałam z mężowej" szafy, a nawet przydały mi się krawaty dziadka. Kupowałam rzeczy w second handach, zmierzyłam się ze sklepami wysyłkowymi, niektóre rzeczy kupowałam na wyprzedażach, niektóre dodatki robiłam sama, z rzeczy, którym czasem zmieniałam funkcje. Oczywiście bazowałam i zawsze będę bazować na moich ulubionych klasycznych ubraniach. Analizowałam Wasze komentarze, które niejednokrotnie sprawiły mi radość, a czasem rzucały całkiem nowe światło na dane zagadnienie czy zestaw. Po co to wszystko? By udowodnić, że nawet za 3 zł można wyglądać dobrze; że co roku nie trzeba wyrzucać pół szafy i warto trzymać w niej klasyczne, dobre jakościowo ubrania; że w każdym wieku można elegancko i atrakcyjnie wyglądać; że warto czasem skorzystać z ciuchów mam czy babć, nie wydając ani złotówki. Że czasem w czymś pozornie zwyczajnym możemy zrobić większe wrażenie, niż w najmodniejszym ciuchu. I na koniec najważniejsze: że to nie rzecz stanowi o wartości człowieka, ale człowiek o wartości rzeczy.

Żeby dobrze wyglądać nie potrzebujemy wiele, nie musimy szaleńczo pędzić za trendami, co nie oznacza żeby zostawać w tyle, tym bardziej jeśli modę naprawdę lubimy. Ważny jest "ruszt", na którym zbudujemy wizję naszego wizerunku. Warto stworzyć go z mieszanki ubrań dobrej jakości, ze szlachetnych materiałów, o klasycznym kroju, wygodnych, w pasującej do nas kolorystyce i doprawić modnymi elementami oraz ciekawymi detalami, które będą odzwierciedlały nasz charakter. Wszystko jest kwestią naszego pomysłu na siebie, podejścia i zrozumienia czym dla nas konkretnie jest moda, w czym najlepiej się czujemy i co odpowiada naszemu stylowi życia. Pamiętajcie - wszystko zaczyna się w naszym wnętrzu.

Na koniec dla przypomnienia prezentuję 22 z ubiegłorocznych zestawów (spośród 97 jakie udało mi się opublikować), które warto przy tej okazji przypomnieć. Chciałabym również podziękować Wam za zaglądanie tu i komentowanie. To sprawia mi naprawdę wiele radości i dodaje energii do dalszego działania. Mam nadzieję, że i w tym roku podróż przez świat mody będzie niemniej interesująca. Kilka znalezisk już czeka na odpowiednią pogodę.

Ps. Od tygodnia walczę z bólem po wyrwaniu ósemki. Jeśli po trzech dnia bólu myślicie, że dłużej nie da się wytrzymać, to pamiętajcie, wszystko jest względne. Jak na razie 8 nieprzespanych nocy i końca nie widać.


https://minimalissmo.blogspot.com/2016/02/grunge.html

https://minimalissmo.blogspot.com/2016/01/jak-nosic-dzins.html

https://minimalissmo.blogspot.com/2016/04/balck-and-white.html

https://minimalissmo.blogspot.com/2016/04/telimena.html

https://minimalissmo.blogspot.com/2016/04/english-style.html

https://minimalissmo.blogspot.com/2016/05/culottes.html

https://minimalissmo.blogspot.com/2016/06/high-heels.html

https://minimalissmo.blogspot.com/2016/04/patterned-pants.html

https://minimalissmo.blogspot.com/2016/08/lilac-jacket.html

https://minimalissmo.blogspot.com/2016/06/newchic-leopard-pants.html

https://minimalissmo.blogspot.com/2016/10/kolory-gdanska.html

https://minimalissmo.blogspot.com/2016/09/dezzal-flare-sleeve-blouse.html

https://minimalissmo.blogspot.com/2016/09/shein-overall-jeans.html

https://minimalissmo.blogspot.com/2016/08/shein-shorts.html

https://minimalissmo.blogspot.com/2016/09/shein-grey-pants.html

https://minimalissmo.blogspot.com/2016/09/dezzal-blouse.html

https://minimalissmo.blogspot.com/2016/10/long-leeve-cape-newchic.html

https://minimalissmo.blogspot.com/2016/08/white-shirt.html

https://minimalissmo.blogspot.com/2016/09/zaful-trench-coat.html

https://minimalissmo.blogspot.com/2016/10/blog-modowy-jesien.html

https://minimalissmo.blogspot.com/2016/10/newchic-cape.html

https://minimalissmo.blogspot.com/2016/10/czas-na-paszcz.html


eleganckie stylizacje stylizacje do pracy stylizacje vintage stylizacje bohocodzienne stylizacjehttps://minimalissmo.blogspot.com/search/label/ekstrawaganckie

Inne stylizacje

68 komentarze

  1. So many beautiful photos of you looking so stylish and pretty

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś wyjątkowa!!! Co prawda kilka razy już tak skomplementowałam blogowe koleżanki, ale każda z was jest wyjątkowa na swój sposób, więc nie jest to jakiś banał z mojej strony:))
    Twoje stylizacje są zawsze eleganckie, ale nie nudne i nie do końca klasyczne! Zawsze coś przemycisz ciekawego... Kombinujesz po mistrzowsku!!!
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne. I to jest właśnie świetne, że każda z nas ma swój własny styl, inaczej byłoby nudno. Cieszę się, że Ci się podoba to co pokazuję.
      Pozdrawiam i ściskam.

      Usuń
  3. A great collection of so many pretty and adorable styles :-*

    Melanie / www.goldzeitblog.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  4. So true Magdalena. Sometimes I wonder where some bloggers are going dressed as they do - sometimes it feels like the are going nowhere and just dressing for the blog and not keeping it real. I love the idea of functional, recycling, vintage and every day wear. Hugs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, me and You (mainly You) show daily and functional outfits, REAL outfits. It has sense.

      Usuń
  5. Świetne podsumowanie - uwielbiam oglądać takie zestawienia, widać całą koncepcję stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem większośći Twoich stylizacji i ich prezentowania.
    Bardzo dobre zdjęcia!!
    wszystkiego ciepłego w ten mróż ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje piękne, ale widzę że najbardziej lubisz spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Lubię spodnie, ale ciekawe sukienki i spódnice też były np. długa plisowana, krótkie sukienki retro, ciekawa spódnica na fiszbinach w stylu hiszpańskim, wyjątkowa spódnica ze zdjęciem Wenecji, retro sukienka w barokowy wzór, no i w ostatnich wpisach - Safari czy Gucci. Ja pokazałam wybiórczo tylko 20 stylizacji z prawie stu - resztę można wyszukać na blogu.

      Usuń
    2. Ta stylizacja z Gucci bardzo mi się podobała! Pamiętam ten post:) Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Same świetne stylizacje ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie czystość formy i różnorodność Twoich zestawów zawsze mnie zachwyca, jesteś jak kameleon - w każdej wersji wyglądasz przepięknie!
    Poza tym podoba mi się to, że pokazujesz tutaj ubrania w różnych przedziałach cenowych, dowodząc, że nie trzeba wydawać kroci, żeby świetnie wyglądać.
    Jak dla mnie jesteś jedną z najbardziej inspirujących blogerek (jak już skończę z blogowaniem to własnie do Ciebie i do Micah Gianneli będę nadal zaglądać regularnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne. Cieszę się ogromnie.
      Mam nadzieję, że z tym końcem blogowania to jakieś odległe plany...
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Dobry pomysł z podsumowaniem roku, każda Twoja stylizacja robi na mnie duże wrażenie, masz ogromne wyczucie smaku i elegancji. Prezentujesz ubrania w profesjonalny sposób. Czekam na dalsze, nawet jak nie zostawiam komentarza (czas czas, ciągle mi go brak) to zaglądam :) Podziwiam Cię za wytrwałość i konsekwencje. Pozdrawiam ciepło i czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło czytać takie słowa i to od Ciebie, bo emanujesz klasą i prezentujesz ciekawe zestawy i świetne jakościowo rzeczy, nie mówiąc już o Twojej urodzie, którą zawsze się zachwycam:). A co do "czasu" - masz rację ciągle go brak. Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Dear! First look is perfect, I missed it

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne podsumowanie. Widać jak bardzo spójny jest Twój styl, jaki ciekawy, bo jednocześnie taki różnorodny. Elegancja z nutką lekkiej nonszalancji. Podziwiam. Przeglądam od dawna Twój blog, ale komentuję pierwszy raz. Musiałam pochwalić, po prostu musiałam. Powodzenia w roku 2017 Pozdrawiam Danka


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i bardzo się cieszę, że zaglądacie do mnie i co najważniejsze, że się podoba. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Świetne stylizacje i piękne zdjęcia! Fajnie obejrzeć tyle inspiracji w jednym miejscu. Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Happy new Year! Have a great start in 2017))
    KireiKana

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdybym miała w jednym zdaniu podsumować Twój styl to napisałabym. " Klasyka z oryginalnością" tak mi się kojarzysz. Zawsze z wielką przyjemnością tutaj zaglądam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie stylizacje piękne! uwielbiam Twój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo się działo, wszystkie zestawy dokładnie przemyślane <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszyscy piszą o zestawach a ja napiszę o zębach ;-P Wiem co przeżywasz...przeszłam podobną gehennę z ósemką, łącznie z tym że nie mogłam się nawet położyć na tym boku który był po ekstrakcji... Przetrwałam jedynie dzięki bardzo mocnemu ketonalowi. Jest jeszcze niestety mało przyjemna opcja nazywająca się "suchy zębodół" i jeśli nadal Cię będzie trzymać to trzeba to koniecznie sprawdzić, bo to częsta przypadłość po ekstrakcji i ból daje niestety kosmiczny... Trzymaj się i zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wsparcie:), faktycznie przy takim bólu to wszystko schodzi na plan dalszy. Właśnie wróciłam od dentysty i na szczęście suchego zębodołu nie mam, prześwietlenie też ok, tylko niestety ropa się gdzieś zebrała i dostałam antybiotyk. Może w końcu będzie już lepiej.

      Usuń
  19. Stworzyłaś przepiękne stylizacje - z przyjemnością ogląda się wszystkie Twoje zdjęcia :) . Pozdrawiam - Margot

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałaś świetny rok, wiele wspaniałych zestawów nam zaprezentowałaś, nie mam faworyta, bo podoba mi się wszystko. Pokazałaś i udowodniłaś, że szarości nie są ani nudne, ani nijakie. Lubię szarości i cieszy mnie, że ktoś ma takie samo zdanie co do szarości i pięknie go prezentuje. Pokazałaś też wiele kolorów, wszystkie zestawy "do chodzenia", to nie przebrania i ca to Cię cenię. Powodzenia w dalszym blogowaniu...
    Co do ósemek to coś wiem na ten temat, wyszły mi wszystkie cztery, po 30 roku życia i miałam z nimi dużo kłopotu /usuwanie pod narkozą/. Mam nadzieję, że Twój ból skończy się jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiele wspaniałych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe podsumowanie, ale zdjęcia rewelacyjne, pełne takiej swobodnej, nienachalnej elegancji. Pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pani Magdaleno, śledzę Pani bloga od kilku miesięcy i większość stylizacji bardzo mi się podoba. Doceniam, że pokazuje pani ubrania, a nie przebrania, jak to często na blogach modowych bywa. Podoba mi się połączenie klasyki z tym 'czymś', małymi lub większymi smaczkami. Mam tylko jedno zastrzeżenie - komentarze pod postami są zwyczajnie nudne i nic z nich nie wynika. Same ochy i achy, a przecież nie wierzę, że nikt nawet delikatnie nie próbuje czegoś skrytykować lub wyrazić swoje zastrzeżenia. Wtedy dopiero mogłaby się wywiązać dyskusja, a taka wymiana zdań, koncepcji jest twórcza i interesująca. Nie mam na myśli niegrzecznych wypowiedzi, czy krytykowania dla samego krytykowania, ale pozwolenie na swobodną wymianę myśli. Tego mi w Pani blogu brakuje. Pozdrawiam serdecznie - Dalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim dziękuję za opinię dotyczącą moich zestawów. Natomiast co do tematu dotyczącego komentarzy, to u mnie pojawiają się bez moderowania od razu po napisaniu, więc na to, co kto i ile pisze nie mam wpływu. I tak zauważyłam, że w porównaniu z innymi blogami, u mnie stosunkowo często pojawiają się dłuższe anonimowe komentarze. O ile pamiętam było kilka opinii, w których coś komuś nie pasowało z różnych powodów. Drugą sprawą jest to, że mój blog ma niewiele ponad rok, więc dotarcie do czytelników wymaga czasu. Jak na razie cieszę się, że udaje mi się pokazywać to, co naprawdę chcę. Pozdrawiam!

      Usuń
  24. Jesteś obłędna! :) Pozdrawiam cieplutko! ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiem, że się powtarzam...
    ale UWIELBIAM Twoje stylizacje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Everything is very beautiful!)))
    Blog: http://idalaida.ru/category/idaaida/
    Insta: https://www.instagram.com/ida_l_aida/
    F:https://www.facebook.com/pg/IDALAIDA.FASHION/shop/?rid=1216472278444458&rt=9&ref=page_internal
    VK: https://vk.com/ida_l_aida

    OdpowiedzUsuń
  27. teraz jak patrze na to zestawienie stylizacji to masz całą masę wspaniałych i genialnie dobranych stykówek! Jestem pełna podziwu dla Ciebie! I utwierdzasz mnie tylko w przekonaniu, że powinnas mieć swoją rubrukę jak i kilka ston w gazecie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również gdy zaczynałam, myślałam, że blogów jest mało i prowadzone są głównie przez nastolatki :-) Twoje stylizacje są piękne i inspirujące.Gdybym miała wybrać jedną jedyną z wyżej pokazanych to wskazałabym na zestaw z granatową marynarką i spodniami we wzorki-jest po prostu rewelacyjny. Życzę Ci dalszej wytrwałości :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastic recap my dear
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię zdjęcia , modelkę i styl Pani bloga a dzisiaj po przekrojowym zobaczeniu zdjęć olśniło mnie dlaczego, Bo kojarzy mi się ze stylem Diane Keaton,której styl od lat 70tych mnie inspirował.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Awesome pictures :) Have a good day :)
    Regards
    Walkindiscount.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialnie zestawiasz ciuchy i wyglądasz zawsze świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię Diane Keaton, nie wpadłabym na to porównanie, ale oglądając jej zestawy widzę dużo podobieństw:). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Udowadniasz, że blog dojrzałej kobiety może być inspirujący. Ze smakiem dobierasz swoje stylizacje, ja jestem Twoją stała i zauroczona fanką. Nie zawsze mam czas na komentowanie ale jestem...

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzięki za tak piękny komentarz, fajnie, że Ci się podoba, fajnie, że jesteś... <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne są Pani stylizacje :) Bardzo lubię tutaj zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne podsumowanie!
    Madziu uwielbiam tu zaglądać. W Twoich stylizacjach widać i czuć Ciebie. Jesteś piękną i stylową kobietą. Twoje stylizacje są prawdziwe, nie na potrzeby bloga. Bardzo to cenię w Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. wow, fascynujące zestawienia.

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialnie dobrane zestawy, wyglądasz w nich rewelacyjnie! :) Przypadkiem trafiłam na Twojego bloga i już wiem, że będę tu częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  40. Good photographs captured . All shooting styles are amazing . Thank you so much for this post .

    OdpowiedzUsuń
  41. I am really enjoying the design and layout of your blog.visa for turkey from Canada. Complete the online application to Turkey form on the Turkish eVisa website and confirm your application. Within minutes.

    OdpowiedzUsuń
  42. I am browsing this website daily and get good facts from here all the time. Aw, this was a really nice post. kenya single entry visa, Obtaining a single entry visa kenya is quite convenient for individuals who wish to travel to the country for tourism or business purposes.

    OdpowiedzUsuń
  43. I have read this article many times, and I found it very helpful. I really appreciate the time and effort you put into this and click here to apply for an Indian e visa urgent. An e-visa to India has now become easier to obtain.

    OdpowiedzUsuń
  44. Your blog post is a brilliant fusion of intellect and emotion. The eloquent prose and profound insights captivated me throughout. Your distinctive perspective not only imparts knowledge but also resonates deeply. It's a rare gem in the digital realm. Thank you for sharing your brilliance—I look forward to more captivating content from your exceptional pen.

    OdpowiedzUsuń
  45. Your blog stands out with its refreshing approach to conveying ideas. The seamless blend of eloquence and simplicity makes your content not just informative but also enjoyable. Each post is a delightful read, offering unique perspectives that leave a lasting impression. I eagerly anticipate more captivating insights from your corner of the digital world. Keep up the stellar work

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey there I am so excited I found your site, I really found you by accident, while I was browsing on Bing for something else, Regardless I am here now and would just like to say thank you for a incredible post and a all round entertaining blog (I also love the theme/design), I don’t have time to go through it all at the minute but I have saved it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more, Please do keep up the excellent work.

      Usuń
  46. The inception of our community scheme has been greatly facilitated by the wealth of knowledge we discovered on your website. Your diligent efforts in compiling such useful resources have undoubtedly contributed to our project's success, for which we are sincerely thankful.

    OdpowiedzUsuń

Wyselekcjonowane produkty ze sklepów

kurtki damskie wiosna 2024moda wiosna lato 2024 2024trencze damskie klasycznepłaszcze jesienne 2024moda damska jesień 2023modne buty wiosna lato 2024tanie ubrania blog modowymoda trendy 2024modne buty wiosna 2024modne buty wiosna 2024płaszcze jesień wiosna 2024modne swetry damskie jesienne 2024kurtki damskie wiosna 2024modne buty wiosna lato 2024modne torebki 2025


social media minimalissmo

Facebook Minimalissmo Instagram Minimalissmo  Postaw mi kawę na buycoffee.to



Strona wykorzystuje linki afiliacyjne.