Płaszcz i momsy

Głównym elementem mojego zestawu jest jasnobeżowy płaszcz. Wybrałam do niego wełniany, kremowy golf, momsy z czasów studenckich i botki.

Płaszcz ma klasyczny fason, a ponieważ jest zrobiony z dość sztywnego (ale dobrego jakościowo) materiału, to świetnie wygląda z postawionym kołnierzem. Można go nosić oczywiście na wiele sposobów: rozpięty, z paskiem lub bez niego. W każdej wersji prezentuje się stylowo, a jasny odcień beżu dodaje elegancji i rozświetla całość.


Jak nosić momsy

Zamiast eleganckich cygaretek, wybrałam bardziej charakterne jasne momsy. Z czasów studenckich zostało mi kilka par, więc staram się je używać, skoro wróciła na nie moda. Ok, zdaję sobie sprawę, że momsy mają zarówno wiele zwolenniczek jak i przeciwniczek. I nie dziwię się, to trudny fason i z pewnością nie do każdej sylwetki będzie pasować - nie wydłuży nam nóg, za to z pewnością zwróci uwagę na nasze biodra i talię. Ja obecnie preferuję dzwony, a momsy najbardziej lubię z podwiniętymi nogawkami. Noszę je z długimi, obszernymi golfami i butami na wysokim obcasie. I w takim właśnie wydaniu są dla mnie najbardziej przyswajalne.

Płaszcz Zaful tutaj -> KLIK
Torebka Valentino
Botki Allegro
Jeansy momsy Dallas






 Trencz

Płaszcz ze sklepu  / Coat from

  Zaful.com

Sukienki, spódnice, spodnie, bluzki, buty, dodatki...
Dresses, skirts, pants, blouses, shoes, accessories ...



  Enter shop













eleganckie stylizacje stylizacje do pracy stylizacje vintage stylizacje bohocodzienne stylizacjehttps://minimalissmo.blogspot.com/search/label/ekstrawaganckie

Inne stylizacje

35 komentarze

  1. A lott of class!! Love it girl!
    Check my new post*
    www.a-be-atriz.com
    xx, A Be-atriz

    OdpowiedzUsuń
  2. Awsome outfit! The coat looks great :-*

    Melanie / www.goldzeitblog.de

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja zdecydowanie moim stylu. Bardzo mi się podoba! Momsy, płaszcz, golf, botki...idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Och jaki ten płaszczyk jest ładny i zdecydowanie lepiej wygląda niż jego czarna, sklepowa wersja. Wyglądasz jak zwykle perfekcyjnie i tak dostojnie :-) Momsy ,niestety ,nie są fasonem dla mnie, zbyt poszerzają mi sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. You look so classy. Love the coat and bag! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. W moim przypadku momsy raczej odpadają. Nie ten wzrost, nie ta figura
    Zestawienie bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie Twoje płaszcze są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny płaszcz, mam podobne botki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszcz jest obłędny! Z białym golfem prezentuje się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Absolutnie uwielbiam Cię w jeansach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja takie portki zdecydowanie najbardziej "widzę" w połączeniach z ciężkimi butami, ale dlaczego nie spróbować przełamać standardów ;)

    Fajnie to wygląda - metodą prób i błędów można czasem wypracować niesamowicie zaskakujące i nieoczywiste połączenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest to normalne połączenie i chyba nie ma w nim nic zaskakującego ;)

      Usuń
  12. Płaszcz jest cudny i widac jego dobrą jakość :O A co do spodni to przy moim wzroście wyglądałabym strasznie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny płaszcz i buty:) Ja Twoje stylizacje wprost uwielbiam!
    płaszcz 47,88$:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny płaszcz, masz ich sporo i wszystkie piękne.
    Uwielbiam takie jasne płaszcze, sama mam długi.
    Bardzo elegancko i z klasa. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój ulubiony fason spodni! Stworzyłaś z nimi genialny zestaw, a płaszcz - w życiu bym nie powiedziała, że jest z chińskiej strony - wygląda jak dobra polska produkcja (tzn. nie zrozum mnie źle, sama współpracuję z tego typu sklepami i z płaszczami bardzo różnie u nich bywa, a ten wygląda na bardzo dobry jakościowo). Zachwycasz stylem i urodą!
    klik: 47.99$ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem mile zaskoczona jakością. Płaszcz jest po prostu świetny, a jeśli widać to na zdjeciach to tym bardziej się cieszę.
      I dzięki za takie miłe komplementy:), aż nie wiem co napisać...

      Usuń
  16. Zakochałam się w tej stylizacji !! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie... Tak delikatnie, choć płaszcz gruby... Cudowny zestaw!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam te Twoje klasyczne zestawy! Płaszcz jest przepiękny. W pierwszej chwili myślałam, że jakiś markowy a tu proszę :) Cudnie kochana wyglądasz.
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Po prostu jest pieknie :))) Jesli mialabym wyobrazic sobie kobiete szykowna i elegancka (jako wzorzec) to z cala pewnoscia bylabys to Ty w tym wlasnie looku,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. W pierwszej chwili zastanawialam sie co to sa "MOMSY" ?:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na początku nie wiedziałam, że taka mają nazwę, w latach 90tych dla mnie to były po prostu zwykłe jeansy! Dopiero w XXI wieku okazało się, że nosiłam momsy :)

      Usuń
  21. Szczerze, to nie znałam nazwy tych spodni chciaż fason znam i to prawda, że trudny jest ich krój. Ale moja uwagę zwróciła dzisiaj torebka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejna rewelacyjna stylizacja, elegancka i nonszalancka jednocześnie, gratuluję i pozdrawiam!!! 😃

    OdpowiedzUsuń
  23. Już prawie wiosennie :) . Cudowne pastele - materiał płaszcza wygląda bardzo miękko i delikatnie, a do tego ten 'pyszny' kolor !!! Pięknie - pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest faktycznie pyszny:), a przez takie ubranie to od razu optymistyczniej się czuję. Pozdrawiam!

      Usuń
  24. Pięknie pastelowo i świetliście, cudnie prezentuje się góra, kołnierz płaszcza z tym golfem podobnie mięsistym i sztywnym, fajnie przełamują tą nienachalną ale bezsprzeczną elegancję i zabudowaną górę podciągnięte nonszalancko rękawy, no i podwinięte momsy ( rzeczywiście krój totalnie nie dla mnie, nawet tak sprytnie rozegrany jak piszesz ) SUPER :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful jacket and of course you handbag is superb Magdalena!

    OdpowiedzUsuń
  26. Tym zestawem skradłaś moje serce w 100% <3 Wszystko pięknie na Tobie wygląda. Wyglądasz tak delikatnie i kobieco. Uwielbiam Cię w bieli i beżach <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Klasyka ponad wszystko, bajeczne zestawienie kolorów,genialna stylizacja - mistrzostwo🤗 Zdradź, proszę, jaki masz rozmiar tego płaszcza- bardzo pomogłabyś mi przy zakupie mojego. Noszę 38/40, nie wiem, na ile mam kierować się tabelą rozmiarów. Iga

    OdpowiedzUsuń

Minimalissmo dziękuje za każdy komentarz.

OSTATNIE KOMENTARZE

PRZYDATNE TAGI

Fanpage