W łagodnym rytmie

bluzka z falbanką

Okres wakacyjny to specyficzny czas. Ruch w miastach maleje, za to w miejscowościach wypoczynkowych robi się tłok. Dla jednych to okres urlopowy, dla innych wręcz odwrotnie. Czasem trzeba się ubrać bardziej elegancko, czy to do pracy, czy na spotkanie, czy na jakąś uroczystość. 

Po serii wpisów w wakacyjnym klimacie z potrzeby sytuacji zagościł u mnie elegancki strój. Bluzka z kokardą i z uroczymi rękawkami 3/4 zakończonymi falbanką, w łagodnym, zgaszonym łososiowym kolorze. Do tego spodnie oraz skórzana, włoska torebka vintage i szpilki. Za dodatki posłużyły mi klipsy mojej mamy z czeskiego Jablonexu (kiedyś były to bardzo popularne i poszukiwane wyroby), a sznur korali należący do mojej prababci wykorzystałam jako bransoletkę na rękę. Korale są ponadczasowe, w sytuacjach awaryjnych sprawdzają się jako piękny, delikatny dodatek. Przy różnych okazjach korzystało z nich już wiele pokoleń kobiet w naszej rodzinie, więc mam do nich szczególny sentyment.

Bluzka Rosegal | podobna
Spodnie Koton
Szpilki Conhpol | Szpilki >
 Klipsy Jablonex





http://www.rosegal.com/pussy-bow-blouse/shop/?lkid=154954






eleganckie stylizacje stylizacje do pracy stylizacje vintage stylizacje bohocodzienne stylizacjehttps://minimalissmo.blogspot.com/search/label/ekstrawaganckie


http://minimalissmo.blogspot.com/p/m-kolekcja.html

Inne stylizacje

24 komentarze

  1. Ale elegancko i wytwornie.
    Magdo nieustannie podziwiam swobodę pozowania.
    Też mam Jablonex - prezent od mojej mamy. :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda bluzeczka :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. perfect shoes dear! :) and the whole outfit is nice

    OdpowiedzUsuń
  4. Letnia elegancja wygląda pięknie. Cudna bluzka, bardzo Ci w niej do twarzy! Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna bluzeczka, ślicznie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  6. co tu dużo pisać...wyglądasz pięknie, elegancko i z klasą;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka ta bluzeczka jest urocza!
    Prześliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluzka, trochę w klimacie i kolorze sukienki czy bardziej sukni, którą niebawem pokażę :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny i bardzo elegancki zestaw. Bluzeczka ma fantastyczny kolor który bardzo Ci pasuje, nie mogę jej już znalezc na sklepie. A buciki to prawdziwa klasyka , przypuszczam, że za 400zł są naprawdę wygodne :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. elegancka bluzeczka w pięknym kolorze, biżuterię starą trzeba pielęgnować, ja też mam po mamie Jablonex

    OdpowiedzUsuń
  11. The blouse is awsome! I love the color and the cut :-*

    Melanie / www.goldzeitblog.de

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością ( o czym już wcześniej pisałam) podglądam Pani propozycje - co , jak, z czym nosić, by dobrze wyglądać. Cieszy mnie, że Pani proponuje jasne buty dopasowane kolorem do bluzki, ale jaśniejsze niż spodnie. Wiem, że jest tendencja, by buty nie były jaśniejsze niż spodnie. Całość wygląda bardzo dobrze, więc pozbywam się obaw :), bo wcześniej zakładając myślałam, że może jednak nie wypada :). Jedno pytanie - Pani buty mają inną numerację, np. 37 odpowiada tam 35, czyli przy ich ew. zakupie w sklepie trzeba sugerować się tabelą rozmiarów? Pozdrawiam. Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja noszę rozmiar 38 i taki też wybrałam - pasują idealnie, długość stopy mam ok.24,4cm. Natomiast numeracja na stronie sklepu w tabeli rozmiarów faktycznie jest chyba myląca, bo powinno być wpisane zamiast długość stopy, długość wkładki wewnętrznej, która faktycznie ma od samego czubka do pięty 25,6cm (co osobiście przed chwilą zmierzyłam).
      Radziłabym sugerować się standardową numeracją (bo u mnie tak jak napisałam rozmiar 38 odpowiada idealnie) albo w razie wątpliwości przed zakupem skontaktować się jeszcze ze sklepem.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Jak zawsze u Ciebie wszystko idealnie ze sobą współgra - a to właśnie lubię! Tradycyjnie piękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie,tak subtelnie,uroczo,pozdrawiam jolanta

    OdpowiedzUsuń
  15. Hola Magdalena! As usual: well dressed, accessorised with great taste and appropriate for so many occasions !

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknie i elegancko. I piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzeczka na Tobie prezentuje sie cudownie na stronie tak tego nie widać :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/futrzana-kamizelka-czy-tylko-na-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Madziu,taka delikatna i subtelna ta dzisiejsza stylizacja:) Pelna kobiecosci i takiego kontrolowanego romantyzmu :) cudnie :) Pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie Magda, elegancja i klasa...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie - elegancko, ale ciepło i delikatnie. Piękna propozycja :) Pozdrawiam - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń

Wyselekcjonowane produkty ze sklepów

kurtki damskie wiosna 2024moda wiosna lato 2024 2024trencze damskie klasycznepłaszcze jesienne 2024moda damska jesień 2023modne buty wiosna lato 2024tanie ubrania blog modowymoda trendy 2024modne buty wiosna 2024modne buty wiosna 2024płaszcze jesień wiosna 2024modne swetry damskie jesienne 2024kurtki damskie wiosna 2024modne buty wiosna lato 2024modne torebki 2025


social media minimalissmo

Facebook Minimalissmo Instagram Minimalissmo  Postaw mi kawę na buycoffee.to



Strona wykorzystuje linki afiliacyjne.