Usłane różami

sukienki maxi lato

Ogród różany przeniesiony na sukienkę, to świetny pomysł. Nie będzie pachnący, ale z pewnością kolorowy. Tak jak ta zwiewna, delikatna sukienka, w której ciężko nie poczuć się fantastycznie.

Długie, kwieciste sukienki na lato

Są sukienki piękne, ale wymagające: bo odkryte plecy, bo mnący materiał, bo trudno się je zakłada. Ale są też takie, które wystarczy założyć i po prostu nosić. I ta właśnie taka jest. Ja w swojej zaliczyłam już imprezę urodzinową, zakupy, spotkania, weekendowy wyjazd, pracę. Już wiem, że jest to pewniak do mojej walizki na urlopowy wyjazd. 

Wspomnień czar
Pamiętam jeszcze z czasów dzieciństwa ogród prababci, wypełniony pięknymi i pachnącymi różami. Białe, żółte, różowe, bordowe i herbaciane, z płatkami w dotyku przypominającymi aksamit. A ten zapach... Ciągle mam go w pamięci. Po jakimś czasie moda na ogrody różane minęła i zastąpiły je równo skoszone trawniki i iglaki. I nawet my z mężem ulegliśmy tym trendom. Na szczęście zostawiliśmy też kilka babcinych róż (60-letnich), pięknych i pachnących. Takich dziś już się nie dostanie. A moda, jak to moda, kołem się toczy i znów różane ogrody są na topie. Pasją znanego belgijskiego projektanta mody Dresa van Notena są właśnie róże i trudno się dziwić, bo obcując na co dzień z tak pięknymi kwiatami, człowiek nie tylko się uwrażliwia, ale również czerpie spokój i inspiracje. Przeniesienie motywów kwiatowych na kolekcję ubrań było tego efektem. Polecam sprawdzić.

Sukienka Zaful
Koszyk Monnari
Choker Zaful
Sandały na obcasie Gamiss





http://www.zaful.com/maxi-dresses-e_41/?lkid=13498








eleganckie stylizacje stylizacje do pracy stylizacje vintage stylizacje bohocodzienne stylizacjehttps://minimalissmo.blogspot.com/search/label/ekstrawaganckie


http://minimalissmo.blogspot.com/p/m-kolekcja.html

Inne stylizacje

34 komentarze

  1. This dress is so pretty .-*


    Melanie / www.goldzeitblog.de

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna sukienka :) Właśnie marzy mi się coś z motywem róż - najlepiej jakaś koszula, ale o zaful nie pomyślałam, muszę zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękna! I w przeciwieństwie do wielu modeli sukienek maksi świetnie podkreśla figurę (czego tym innym modelom wcale nie mam za złe, to jest fajne i ma swój urok, ale oryginalność zawsze w cenie :>)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację podkreśla figurę i właśnie takie dlugie sukienki lubię najbardziej.

      Usuń
  4. Piękna zwiewna i bardzo kobieca <3 Idealna!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-boho-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your dress, thanks for sharing, you look stunning!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sukienka jest stworzona dla Ciebie :) Wyglądasz tak lekko i świeżo :) Nie mogę oderwać wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A wiesz, że po raz pierwszy dostałam u Ciebie małego oczopląsu oglądając ten zestaw....Ale odbieram go i Ciebie w nim, bardzo pozytywnie. Nie zawsze chyba musimy być takie "od linijki" ;-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, letnia i zwiewna sukienka. Wyglądasz jak marzenie <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest ta sukienka :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jest ta sukienka :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiatowe nadruki maja w sobie cos magicznego i taka jest Twoja stylizacja :) pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
  12. Your dress is stunning. I adore the print.

    Her Hive

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochałam się w tej sukni!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie - oprócz sukienki podziwiam też naszyjnik, kolię właściwie. Rewelacyjne zdjęcia - pozdrawiam serdecznie :)))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest prześliczna, ja jakoś nie czuje się dobrze w takiej długości ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka sukienka na lato będzie idealna, ze względu na rękaw można ją założyć wszędzie, ja mam na ramiączkach i nie wszędzie mogę ją założyć.
    Róża to moja faworytka wśród kwiatów więc jestem na wielkie TAK!!!
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz niezwykle romantycznie w tej sukience :-) Jestem wielką fanką kwiatowych nadruków :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kwiatowe sukienki królują na blogach, i niech to ich królowanie nigdy się nie kończy, bo każda jest piękna, każda inna, w każdej wygląda się cudownie.
    Twoja ma piękny deseń, ulubioną moją długość maksi i długie rękawy. Jak zawsze wspaniale uzupełniłaś ją dodatkami, koronkową kolią, delikatnymi bransoletkami, słomianą torebką i tymi świetnymi sandałami :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham kobiecość i lato w tych sukienkach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Цветочный принт добавляет позитивного настроения.

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi Magdalena, very elegant. Love how this dress moves with the wind.

    OdpowiedzUsuń
  22. Madziu sukienka jest prześliczna! Wyglądasz w niej niezwykle kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie sukienki, Twoja jest śliczna i bardzo ciekawe połączenie kolorów. Wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Taka sukienka to jak wejście w zaczarowany ogród. Cudna! Pięknie Ci w niej, bardzo pięknie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie! Cudna ta sukienka, no i choker mi się podoba, jak rzadko kiedy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę świetnie Pani wygląda! Ta sukienka podkreśla Pani urodę i fajnie wygląda z połączeniu z tą torebką oraz butami. Coś totalnie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Minimalissmo dziękuje za każdy komentarz.

OSTATNIE KOMENTARZE

PRZYDATNE TAGI

Fanpage