Lato w mieście

szorty i koszula stylizacje

Latem bardzo często noszę szorty połączone z marynarkami i szpilkami, a gdy jest bardzo ciepło z klasycznymi koszulami. W takim wydaniu czuję się zarówno bardzo wygodnie jak i elegancko. Bardzo lubię ponadczasowe połączenie granatu z brązami, więc i tym razem postawiłam na takie zestawienie. Duża pojemna torba w koniakowym kolorze z jedwabną kokardą oraz pasek i zegarek dopełniają całości - to drobiazgi, ale decydują o spójnej całości, dlatego zawsze warto  o nie zadbać.

Koszula Formalnie

Koszula, którą mam na sobie jest polskiej produkcji. Zachwyciła mnie wykonaniem, wysoką jakością materiału i wzorem. Zostałam również mile zaskoczona samym opakowaniem - koszule zapakowane są w piękne pudełka, co uważam, za bardzo miły akcent i dbałość o klienta. Jest jeszcze coś co przynajmniej dla mnie jest szalenie ważne zwłaszcza latem - to materiał - w tym przypadku jest tak delikatny i przewiewny, że nawet w upalny dzień (prawie 30 stopni) czułam się niezwykle komfortowo. Ten model wykonany jest ze 100% włoskiej  bawełny i szczerze go polecam. Klasyczne wzornictwo, naturalne tkaniny, proste formy, komfort noszenia - to zdecydowanie atuty. Tak dobrej gatunkowo koszuli w odpowiednim fasonie i niewygórowanej cenie szukałam kilka miesięcy. Jeśli i Wam potrzebna jest do pracy wyjątkowa koszula, to zachęcam do zapoznania się z ofertą sklepu Formalnie. Jeśli macie szczególne wymagania jest możliwość wykonania spersonalizowanej koszuli na zamówienie, mi jednak od razu kilka gotowych wzorów bardzo przypadło do gustu.

Koszula Formalnie | podobna
Szorty Camaieu | Szorty, krótkie spodnie >
Torebki >
Apaszka Milanówek więcej >

szorty i koszula stylizacje damskie

szorty z koszulą stylizacje damskie


https://www.formalnie.com.pl/produkt/koszula-damska-melva/

szorty i koszula jak nosić

szorty i koszula do pracy stylizacje

szorty z koszulą do pracy stylizacje


stylizacje szorty i koszula


szorty i koszula damska stylizacje

szorty i koszula stylizacje damskie


eleganckie stylizacje stylizacje do pracy stylizacje vintage stylizacje bohocodzienne stylizacjehttps://minimalissmo.blogspot.com/search/label/ekstrawaganckie


http://minimalissmo.blogspot.com/p/m-kolekcja.html



Inne stylizacje

28 komentarze

  1. uwielbiam tego typu wyjściowe zestawienia z szortami

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszula, dodatkowo bardzo dobrze wysoko zapięta ;-)
    Wyglądasz jak na warunki miejskie rewelacyjnie, ja tylko jak sie domyslasz zamieniłabym buty ;-)
    Cieszysz Magda oko, fajnie!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ta koszula! Wyglądasz fantastycznie w takim typowo miejskim wydaniu, chyba taką Cię lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You look great! Your outfit is very chic and feminine. I like the blouse with the shorts :-*


    Melanie / www.goldzeitblog.de

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię nosić koszula zapięte na ostatni guzik :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Czysta formalność" :) Super ten kontrast zapiętej koszuli z szortami, mogę oglądać i oglądać, nie mogę niestety powtórzyć :) Piękne kolory :) I wcale nie jest tak jak mawiał mój profesor "Panna Ty się tak ubierasz, żeby się czuć rozebrana." tylko odwrotnie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten zapiętypod szyją guzik dużo tu daje. A z profesorami to fakt, czasem trzeba było uważać na to co się na siebie założy. Choć może to nawet nie było takie złe, bo potem człowiek ma bardziej poukładane w głowie.

      Usuń
  7. pięknie, elegancko a zarazem swobodnie;)super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna inspiracja dla Pań pracujących w biurze :) Koszula dobra gatunkowo to podstawa garderoby. Najgorzej jest się ubrać w bluzkę z poliestru przy 30 stopniowym upale.. Uuu aż mi gorąco na samą myśl :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Great shirt, I love the idea that you can actually buy and wear something of good quality that is made where you live. Here, we do not have good craftsmanship and we make no clothes.

    OdpowiedzUsuń
  10. I love this outfit, is so chic and elegant for the summer.




    elogiosamislocuras.blpgspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula jest świetna sama bym chetnie w taką się zaopatrzyła <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula i szorty to jest to, uwielbiam taką letnią elegancję. Pięknie się prezentujesz w takim wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. You look so neat and classy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja!!! Najbardziej przykuwają uwagę Twoje zgrabne nogi :-) Koszula jest piękna, o tym sklepie słyszę po raz pierwszy a cena 149zł jest do zaakceptowania gdyż wygląda na wysoką jakość.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ohh co za nogi tylko pozazdrościć, noś tylko szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny, klasyczny look!

    http://www.jull.pl/2017/07/colorful.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardo lubię koszule na lato. Są takie uniwersalne! Zawsze założysz je czy to do eleganckiej stylizacji, czy po prostu looku totalnie na luzie. U mnie top1 jest zawsze biała, najbardziej klasyczna. Ale ostatnio właśnie zaszalałam w hexeline i sprezentowałam sobie kilka we wzorki, najbardziej to jestem zakochana mam taką prążkowaną w serduszka i kotwice ! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny zestaw, elegancki a jednocześnie swobodny. Połączenie szortów z koszula wypadło super :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow your styles are always so on Point.
    This is the perfect combination of a classy summer look and yet it's business-like. I totally love the blouse.
    Perfectly styled.

    with love your Amely Rose

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, jesteś mistrzynią stylu ! Wyglądasz świetnie - bardzo mi się podoba taka propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie! Pięknie i z klasą, nosiłabym :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny zestaw. Koszula jest bajkowa - ogromnie mi się podoba. Przy tak rewelacyjnej figurze szorty podkreślające linię nóg to wybór idealny.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna koszula - niesamowity wzór i krój!
    Szykowny, formalny ale nadal bardzo kobiecy zestaw! Bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyjątkowy styl, naprawdę. Mimo, że sama ubieram się kompletnie inaczej, to miło mi się patrzy na takie eleganckie stroje. Myślę, że dla moich bliskich byłoby to nie lada zaskoczeniem zobaczenie mnie w takim stroju. Na co dzień noszę bardziej sportowe stroje i koszulki patriotyczne. Ciekawi mnie co sądzą inni o takich strojach - byłabyś w stanie się tak zaprezentować? :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi. Noszę też dość często luźne zestawy i t-shirty. Bardzo podobają mi się topy Roberta Kupisza z orłem na szarym tle, to projekt sprzed kilku lat, ale wg mnie bardzo udany - zarówno luźny, ale też i kobiecy.

      Usuń

Wyselekcjonowane produkty ze sklepów

kurtki damskie wiosna 2024moda wiosna lato 2024 2024trencze damskie klasycznepłaszcze jesienne 2024moda damska jesień 2023modne buty wiosna lato 2024tanie ubrania blog modowymoda trendy 2024modne buty wiosna 2024modne buty wiosna 2024płaszcze jesień wiosna 2024modne swetry damskie jesienne 2024kurtki damskie wiosna 2024modne buty wiosna lato 2024modne torebki 2025


social media minimalissmo

Facebook Minimalissmo Instagram Minimalissmo  Postaw mi kawę na buycoffee.to



Strona wykorzystuje linki afiliacyjne.