Włoski komplet

sukienka dla 40

Prezentowany komplet został zakupiony przez moją mamę we Włoszech około 25 lat temu. Ostatnio wpadł mi w ręce i... zabrałam go na wyjazd. 

Magiczne słowo "jakość wykonania" jest tu zasadniczym aspektem - rewelacyjny materiał sprawia, że upały nam nie straszne, dodatkowo spódnica ma wiele fajnych rozcięć, każdy podmuch wiatru zmienia jej fason, natomiast bufiaste rękawy, to jak widać, nie wynalazek ostatnich sezonów, podobnie jak powracający motyw kwiatowy. Wspaniały komplet dla dojrzałych kobiet.

Do kompletu dobrałam pleciony kuferek Parfois. Niestety, uprzedzam z góry, że kupiłam ostatni egzemplarz w Polsce :). Najpierw dokonałam zakupu przez sklep internetowy Parfois, ale po dwóch dniach otrzymałam maila, że niestety dostanę zwrot pieniędzy, bo kuferków już nie ma na stanie. Na szczęście miła Pani z obsługi sklepu namierzyła ostatnią sztukę we wrocławskiej Renomie. Dzięki mojej znajomej (thx Jadzia!) udało się go zakupić metodą rezerwacji na hasło. Tym sposobem torebka w końcu do mnie dotarła, a właściwie to najpierw ja dotarłam do torebki. Cieszę się niezmiernie, bo jest to wyjątkowo udany model.

Komplet (vintage) Christine
zobacz moją kolekcje sukienek >
Buty Kazar więcej >
Torebka kuferek Parfois  podobne >


sukienka maxi
sukienka na lato dla 40








moda dla 40 blog




eleganckie stylizacje stylizacje do pracy stylizacje vintage stylizacje bohocodzienne stylizacjehttps://minimalissmo.blogspot.com/search/label/ekstrawaganckie


http://minimalissmo.blogspot.com/p/m-kolekcja.html



Inne stylizacje

30 komentarze

  1. Uwielbiam takie nostalgiczne sytuacje :) Niestety po mojej mamie wszystko rozmontowałyśmy w trójkę dawno :( Za to z radością pokazuję haftowane przez moją teściową bluzeczki :) Wspaniały komplet i vintage klimat Twojej sesji :) O kuferku nic nie mówię ;) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama ma całkiem spora kolekcję świetnych ubrań, ale teraz już w nich nie chodzi, bo często ma nawet modniejsze ubrania niż ja. Muszę przyznać, że naprawdę ma niezłe oko do tego co ponadczasowe jak i do rzeczy dobrej jakości i tych modnych - często nawet jak z nią rozmawiam, to mówi co najprawdopodobniej powróci do mody i to się bardzo często sprawdza.

      Usuń
  2. Absolutely love this look!


    http://marylyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. są ponadczasowe ubrania, a to jedno z nich, świetnie że je masz, że masz taką samą figurę jak mama. Całość idealnie zestawiona, torebka, buty, pasek, wszystko jest super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzeno - bardzo lubię pokazywać takie zestawy, które uda mi się skomponować z posiadanych w domu rzeczy, to znak, że warto kupować dobre fasony. Figurę mam rzeczywiście podobną do mojej mamy, jestem tylko trochę wyższa.

      Usuń
  4. Obsessed with this matching combo set!

    Liv

    http://livforstyle.net

    OdpowiedzUsuń
  5. Kompletnie nie widać "wieku" tego pięknego kompletu, jest ponad czasowy i jest z oryginalnego materiału. Masz szczęście, że Twoja mama zachowała takie cudeńka, moja miała śliczne rzeczy a że przytyła to wszystkiego pozbyła się :(. Piękny zestaw, a kuferek słodki. Włoski kobiecy styl! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama zachowała bardzo wiele ubrań, niektóre już pokazałam, ale sporo jeszcze czeka w kolejce, bo wiadomo, że moda kołem się toczy, więc w końcu przyszedł na nie czas, a że nie są spotykane i nie ma podobnych w sieciówkach, to tym bardziej się cieszę.

      Usuń
  6. Ten komplet ma cudowny wzór, na dodatek dobrałaś do niego piękne dodatki. Zachwycam sie bardzo torebeczką, będę musiała kupić podobną :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, boski komplet, udało Ci się upolować prawdziwą perełkę z szafy mamy

    OdpowiedzUsuń
  11. W tego rodzaju wydaniach lubię Panią najbardziej!�� Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo szykowny zestaw! Myślę, że sama ubrałabym coś podobnego. Świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się całość, wygladasz pieknie i naturalnie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie ubrania, które po wielu latach nadal wyglądają świetnie, ja również wyszukuję często perełek w szafie mojej mamy:)
    Piękny komplet i kuferek świetny! Wspaniały zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle elegancja dopieszczona do ostatniej niteczki :) . Pięknie - :) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful two piece set Magdalena, I can actually feel the Italian vibe. Nicely worn.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ubranie ponadczasowe, dobrze, że się zachowało, torebka świetna, całość na wielki plus...

    OdpowiedzUsuń
  18. I znów szyk i elegancja. Nie otwierają mi się wszystkie zdjęcia niestety, ale i tak widzę, że jest rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak cudownie wyglądasz!! Jestem zauroczona całym zestawem :)

    OdpowiedzUsuń

Wyselekcjonowane produkty ze sklepów

kurtki damskie wiosna 2024moda wiosna lato 2024 2024trencze damskie klasycznepłaszcze jesienne 2024moda damska jesień 2023modne buty wiosna lato 2024tanie ubrania blog modowymoda trendy 2024modne buty wiosna 2024modne buty wiosna 2024płaszcze jesień wiosna 2024modne swetry damskie jesienne 2024kurtki damskie wiosna 2024modne buty wiosna lato 2024modne torebki 2025


social media minimalissmo

Facebook Minimalissmo Instagram Minimalissmo  Postaw mi kawę na buycoffee.to



Strona wykorzystuje linki afiliacyjne.