Tiulowa spódnica ze spodniami

jak nosic tiul

Tiul już od wielu sezonów przestał być kojarzony wyłącznie z delikatnymi sukienkami, welonami, baśniowymi sukniami i różowymi spódniczkami dla małych dziewczynek. Ma być wyrafinowanie, rockowo, elegancko, no i przede wszystkim ekstrawagancko!

Jak nosić tiul

Dominującym trendem w codziennych stylizacjach jest noszenie tiulowych sukienek do spodni czy spódnic. Zestawienie ich z dżinsami, mini spódniczkami czy szortami świetnie ożywi zwykły codzienny zestaw. Bardzo ekstrawagancka i odważna propozycja to noszenie przezroczystych tiulowych spódniczek do bielizny w stylu retro. Można też połączyć tiul z marynarką i szpilkami. Jakiś czas temu takie właśnie propozycje znalazły się na pokazach m.in. u Diora.

Mile widziane jest wprowadzenie do stylizacji wielu warstw, mieszanie faktur i łączenie ubrań na zasadzie kontrastu - czyli eleganckich ze sportowymi. Bluzy dresowe, t-shirty, adidasy, tenisówki, ale również szpilki czy marynarki. Ważne, by kontrast był widoczny. Trend nie nowy, ale i ja skusiłam się na pokazanie takiej wersji - całość skomponowałam z własnych ubrań, do których dodałam białą, tiulową spódniczkę. A, że moda na hafty i motywy kwiatowe trwa, nie mogło zabraknąć ich również i tutaj.

Spódnica tiulowa Zaful
Marynarka Dorothy Perkins
Bryczesy Allegro
Szpilki Sinsay
Torebka Valentino lub tutaj i tutaj

spodniczka tiulowa ze spodniami







jak nosic tiul







eleganckie stylizacje stylizacje do pracy stylizacje vintage stylizacje bohocodzienne stylizacjehttps://minimalissmo.blogspot.com/search/label/ekstrawaganckie


http://minimalissmo.blogspot.com/p/m-kolekcja.html

Inne stylizacje

36 komentarze

  1. Jak dla mnie jest niesamowicie ciekawie i oryginalnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - cieszę się, bo o to mi właśnie chodziło. Propozycja jest prosta do skopiowania, nie wymaga wielkich nakładów, jest wygodna, fajnie się nosi, a dodatkowo wzbudza zainteresowanie.

      Usuń
  2. Wow pieknie to u Ciebie wyglada, nigdy bym nie wpadła by cos ze soba tak połaczyć, dałas mi niezłą inspirację!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I love these light tones in combination! Its very feminine :-*

    Melanie / www.goldzeitblog.de

    OdpowiedzUsuń
  4. cała stylizacja jest świetna ale ja się zachwycam Twoją spódnicą, która jest piękna i niepowtarzalna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Really charming and lively photos!

    OdpowiedzUsuń
  6. No kochana, szczęka opadła mi po samą ziemię gdy zobaczyłam stylizację w całości!!! Genialnie połączyłaś letnią romantykę z miejską nowoczesnością. Spódnica jest piękna, wersja w kolorze nude pink również prezentuje się ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo spodobały mi się takie propozycje noszenia zwiewnych tiuli, więc z chęcią wypróbowałam je na sobie. Fajnie też wyglądają też z jeansami i ramoneskami.

      Usuń
  7. Bardzo fajna stylizacja. Bardzo świeża, indywidualna i świetnie dopasowany kolor do twojej karnacji. SUPER.
    Miłego dnia
    Ela
    www.themomentsbyela.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. no poszalałaś, jest super, podoba mi się takie łączenie struktur i warstw. Bardzo ładna spódnica, całość żurnalowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację poszalałam. Takie bardziej streetstylowe zestawy dodają mi zawsze nowej energii i co jakiś czas lubię stworzyć taką właśnie bardziej "przerysowaną" stylizację, która jednak musi mieć spójną myśl przewodnią.

      Usuń
  9. Jaka piękna ta spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pani Magdo, Pani to nawet ,,przebrana" wygląda jak ubrana :). Jest ciekawie, ekstrawagancko, ale i elegancko zarazem. Odważna propozycja - ale z dużym wyczuciem dobrego stylu/ smaku. Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestawy, które prezentuję na blogu, wykorzystuję w codziennych sytuacjach, wiem, że niektóre są bardziej odważne, ale nigdy nie zaprezentowałabym zestawu, w którym nie mogłabym pokazać się wśród ludzi. Dlatego, każdy musi być przemyślany tak, abym mogła spokojnie wyjść z domu, bo to jest przecież również propozycja do wykorzystanie dla odważniejszych kobiet, a nie tylko sucha stylizacja. Lubię jak ubiór "żyje" i jest w ruchu, jak materiał powiewa na wietrze czy podczas chodzenia i tą plastyczność zestawów chcę przekazać w swoich stylizacjach.
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarz.

      Usuń
  11. Pięknie wyglądasz :) Świetne to połączenie spódnicy ze spodniami. Całość SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe połacznie, nie tuzinkowe :) Świetne połączenie różnych faktur :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam warstwy i mieszanie struktur, i stylów :) Szczególnie pięknie to wygląda, gdy tak monochromatycznie i jaśniutko :) SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest wspaniale. W całości jest to zestaw dla mnie. Zaszalałabym też :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle niebanalnie i wstrząsająco pięknie, co za wykwintna stylizacja -brawo!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestawienie spodni i spódnicy to super pomysł:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna całość, cudnie wyglądasz...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasami wchodzę na Twoją stronę, pewne rzeczy mi się podobają inne mniej. Ale to chyba dlatego tak się dzieje, gdy dążymy do doskonałości. Dzisiejsza propozycja zaparła mi dech w piersiach. Słowo pięknie jest stanowczo niewystarczające do oddania moich emocji. Świetnie połączyłaś naszyjnik koronkowy z tiulową spódnicą. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za tę zmysłową stylizację. Bo to nie jest propozycja jak się ubrać, ale w pełni profesjonalna stylizacja. Anna50+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, najbardziej cieszę się, że mój ubiór wywołał u Ciebie emocje. Zazwyczaj to muzyka ma taką moc, a wywołanie emocji ubiorem to trudna sztuka. Dalej będę się starać o takie zestawy choć te zwykłe też lubię pokazywać. Cenię też to, że obiektywnie podchodzisz do oceny, więc tym bardziej naprawdę sprawiłaś mi ogromną radość tym komentarzem.

      Usuń
  19. Jest pieknie, niebanalnie i wszystko trendy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Magdo jest nieziemsko pięknie. BOSKO!!!
    Muszę się pochwalić, że podobną stylizację kiedyś wymyśliłam, ale zabrakło mi odwagi... No i nie mam Twojej cudnej figury...
    Jednak zainspirowałaś mnie bardzo, więc może podczas wyjazdu ( gdzieś tam... ) zdecyduję się jednak... :)
    Moc ciepłych pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne zdecyduj się - właśnie do takiej stylizacji, nie trzeba wyjątkowej figury, zresztą Ty nie musisz się przejmować, bo zgrabna przecież jesteś i taki zestaw bardzo do Ciebie będzie pasować! Ja naprawdę czuję się w nim znakomicie.Pozdrawiam.

      Usuń
  21. Fantastycznie połączyłaś tak wiele przecież elementów tej stylizacji, tworząc dzieło sztuki :) :))))) . Pozdrawiam - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! To jest fantastyczna stylizacja. Wyglądasz naprawdę bajecznie, chciałabym, żeby kobiety właśnie tak się ubierały! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny look. Pięknie to wszystko zestawiłaś. Elegancko, zwiewnie i romantycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ciekawie to wygląda! stylowo i z klasą! torebka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fenomenalnie! Bardzo podoba mi się to połączenie tiulowej spódniczki ze spodniami :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękna kolorystyka<3 super jest ta transparentna spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Robi piorunujące wrazenie!
    Aga

    OdpowiedzUsuń

Wyselekcjonowane produkty ze sklepów

kurtki damskie wiosna 2024moda wiosna lato 2024 2024trencze damskie klasycznepłaszcze jesienne 2024moda damska jesień 2023modne buty wiosna lato 2024tanie ubrania blog modowymoda trendy 2024modne buty wiosna 2024modne buty wiosna 2024płaszcze jesień wiosna 2024modne swetry damskie jesienne 2024kurtki damskie wiosna 2024modne buty wiosna lato 2024modne torebki 2025


social media minimalissmo

Facebook Minimalissmo Instagram Minimalissmo  Postaw mi kawę na buycoffee.to



Strona wykorzystuje linki afiliacyjne.