(Nie)modna Pani w sweterku

musztardowy sweterek stylizacje 2018

Torebka, apaszka i skórzane mokasyny ze sprzączką to delikatne akcenty przenoszące w nie tak odległą przeszłość. Klasyczny zestaw z dodatkami w retro stylu. Może posłużyć do pracy, na spotkanie i pyszną kawę np. w Starbucku. 

Kilka słów o modzie i trendach

Zauważyłam, że dzisiejsza moda nie ma litości dla Pań w sweterkach i "babcinych" butkach. Ciągle musimy być na czasie, pędzić za trendami. Kto nie ma najnowszych "Najków", plastikowego trencza, torebki Balenciagi czy choćby modnej koszuli w kwiaty i nie wygląda w stroju na dziesięć lat młodziej - ten zostaje w tyle. Nie jestem filmową superbohaterką i nie zatrzymam pędzącego pociągu zwanego trendami. Zamiast tego dalej będę szła własnymi ścieżkami, bo nikt nie powiedział, że moda to tylko najnowsze trendy.

Moda, nawet ta najnowsza, jest oparta na klasycznych proporcjach, podziałach i połączeniach, które z mody nigdy nie wychodzą. Prawda jest taka, że ubierając się przy zachowaniu klasycznych reguł, nie będziemy źle wyglądać. Tego media mainstreamowe nam już nie mówią, bo wtenczas plastikowy trencz i buty mogłyby nie znaleźć zbyt wielu nabywców :). Czyż jednak nie lubimy zwiedzać starych miast, zachwycać się Paryżem, Wenecją czy Rzymem? I czy w tych miejscach nie chcielibyśmy zobaczyć Pani w mięciutkim sweterku popijającej kawę choćby nawet z papierowego kubka? Takiej jak ja. Klasyczny styl z domieszką retro broni się sam. A ja mam na niego ochotę! Co w żaden sposób nie przeszkadza, by następnego dnia wbić się w modne jeansy i ramoneskę. I właśnie to w modzie jest najpiękniejsze. Nie bądźmy tylko modnie ubrane, bądźmy DOBRZE ubrane. Bądźmy ubrane tak jak chcemy i lubimy, a nie tak jak oczekuje tego od nas współczesny świat mody.

Trendy same w sobie nie są złe, sama je na blogu opisuje i się nimi zachwycam, po to byście przed czasem mogły zdecydować czego nie warto się pozbywać i w czym będziecie czuły się najlepiej. Natomiast samo tempo zmian jest niepokojące, bo nawet nie mamy szansy nacieszyć się nowymi ubraniami, ani ich zużyć. Niedługo może przynieść to całkowicie odwrotny skutek w postaci zniechęcenia i zobojętnienia na nowości modowe.

Spodnie Koton
Białe koszule >
Buty Baldaccini

blog modowy dla 40+
 blog modowy dla 40+  blog z modą dla 40latek

musztardowy sweterek damski 2018
 musztardowy sweterek stylizacje
musztardowy sweterek stylizacje
  musztardowy sweterek
sweterek musztardowy damski
 sweterek  musztardowy damski stylizacje
koszula i sweter damski jak nosic
 koszula i sweter musztardowy jak nosić
koszula i sweter rozpinany
  koszula i sweter damski
blog modowy dla 40latki
 blog modowy dla 40latki   bloz modą dla 40
blog modowy 40
blog modowy dla 40-latki



Inne stylizacje

30 komentarze

  1. Ja lubię w modzie wszysko, całą jej różnorodność, trendowatość też ☺ Rozumiem i szanuję każde podejście ☺ Sama ostatnio byłam w babcinej sukience podobno ☺ Taki styl jak dziś prezentujesz lubię i do Ciebie bardzo pasuje ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka klasyka zawsze kojarzy mi się z elegancja,każdej kobiecie w niej do twarzy. Tu akurat mniej znaczy więcej-klasy,stylu,kobiecości. Buty i torebka świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miło, że wiele kobiet wciąż docenia klasykę.

      Usuń
  3. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani styl jest mi bardzo bliski, systematycznie czytam i oglądam kolejne wpisy. W dzisiejszym wymieniłabym tylko kawę w kubku na kawę w filiżance:) Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawa w filiżance jak najbardziej:), gdy mam wybór to zdecydowanie cienka porcelana, ale nie wszędzie są warunki by pozwolić sobie na kilka zdjęć w skupieniu, a do Starbucka mam sentyment i mi się zawsze mile kojarzy.Pozdrawiam!

      Usuń
  5. I love how you coordinated brown tones in this outfit. You look wonderful.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie bardzo pasuja takie stylizacje <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/zapowiedz-stylizacji-babyblue.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Magdo własnie dla takich postów i spojrzenia na modę lubię do Ciebie zaglądać;-)
    Zdecydowanie podzielam Twój pogląd odnośnie mody retro...a już tego typu sweterków to bardzo, bardzo.
    Cieszę się za każdym razem kiedy jestem na Twoim blogu, że jesteś wierna sobie.Doceniam to..
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Elu. Dopóki będę czuła, że to ma sens będę serwować swoje spojrzenie na modę. Jak długo tego nie wiem, czas pokaże...
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz cudownie i bardzo stylowo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Tobą w 100%! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Klasyka, klasyka, klasyka...z odrobiną szaleństwa. To lubię najbardziej. Twoja stylizacja, jak dla mnie , w punkt. Brawo:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie -z klasą,pasuje do Pani urody,wyczucie i wspaniały gust,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. You cannot go wrong with classics, I totally agree - you will always look good. Like you today :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No chyba bez przesady!
    Ja tam nie wiem, ale moim zdaniem najsmutniej i najbardziej przykro się człowiekowi robi, jak się widzi kogoś w wieku po którym spodziewać by się mogło powagi, a tu na tym kimś strój jak na nastolatce.
    Być może nie jest modnie nosić sweterka, ale na pewno nie jest wtedy stylowo.
    Choć generalizowanie nie ma sensu, bo są paskudne sweterki i sweterki eleganckie. Albo zwyczajnie fajnie.
    Tak samo, jak niektórym dojrzałym paniom krótka spodnica i szpilki krzywdy nie zrobią. Wszystko zależy od tak wielu rzeczy przecież... Można mieć 20 lat i zero gustu.
    Sweterek jest OK. Jaki by nie był.
    A jak ktoś ma oko, to i ten najpaskudniejszy założy na siebie tak, że innym oko będzie bielało z zazdrości.
    Ja bardzo lubię klasykę, ale sama wyglądam w niej bardzo biednie i wcale się ona na mnie nie broni. Dlatego póki mogę wybieram inne rzeczy, w których mi lepiej.
    Klucz jest już wszystkim nam znany - wiedzieć co nam pasuje!

    Twój sweter jest bardzo OK - bo jest musztardowy :D Ja jestem bezkrytyczna wobec wszystkiego, co musztardowe :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Madziu uwielbiam Twój styl i to jak prezentujesz się w takich zestawach :) Ja również ślepo nie podążam za modą. Wybieram z niej to co mi się podoba i w czym dobrze się czuję. Według mnie to jest właśnie klucz do "dobrego wyglądu". Cudowne jest to, że każdy znajdzie w niej coś dla siebie, dzięki czemu moda staje się ciekawa a ulice inspirujące.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że odpowiada Ci mój styl. Tak jak napisałaś dobrze jest wybierać dla siebie to co nam odpowiada i co na inspiruje.Pozdrawiam Anetko!

      Usuń
  16. Moim zdaniem klasyka zawsze się obroni, pogoń za trendami nie każdemu wychodzi na zdrowie, lubię trendy ale nie na siłę. Lubię sweterki i ostatnio buty na wygodnym obcasie. Zestaw Magda idealny, bardzo do Ciebie pasuje i wcale nie dodaje lat, wprost przeciwnie, dodaje klasy. Pozdrawiam wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz Basiu. Też bardzo lubię wygodne buty i zwracam uwagę na jakim są obcasie. Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Piękna stylizacja, bardzo ze "smakiem". Oby więcej takich w polskiej blogosferze! PS. zapraszam do mnie w wolnej chwili: TUTAJ znajdziesz portfele i inne dodatki w ciekawym designie, jak Twoja torebeczka :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja jest dopracowana w najmniejszych szczegółach, jak zawsze zresztą. Ale trzeba przyznać, że taki ubiór może każdego postarzyć - co czasem jest efektem pożądanym kiedy bardzo młoda osoba stara się o wyższe stanowisko czy idzie na ważne spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  19. A mi się podoba to co napisałaś. Nie wszyscy gonią za trendami, nie wszyscy mają "najki". Ważne jest aby wybierać, to co nam pasuje i w czym czujemy się dobrze. Nie mam nic przeciwko sweterkom, ani stylowi retro. Ważne jest co, z czym i jak się nosi. Ty zawsze wyglądasz dobrze, kobieco i z gustem. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja lubię właśnie taki styl. I te kolory! :-)

    OdpowiedzUsuń

Wyselekcjonowane produkty ze sklepów

kurtki damskie wiosna 2024moda wiosna lato 2024 2024trencze damskie klasycznepłaszcze jesienne 2024moda damska jesień 2023modne buty wiosna lato 2024tanie ubrania blog modowymoda trendy 2024modne buty wiosna 2024modne buty wiosna 2024płaszcze jesień wiosna 2024modne swetry damskie jesienne 2024kurtki damskie wiosna 2024modne buty wiosna lato 2024modne torebki 2025


social media minimalissmo

Facebook Minimalissmo Instagram Minimalissmo  Postaw mi kawę na buycoffee.to



Strona wykorzystuje linki afiliacyjne.